تازه های سایت

کد مطلب: 12880
16. شهريور 1392 - 8:30
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه خیلی ها از تساوی دو تیم استقلال و پرسپولیس خوشحال شدند به انتقاد از عملکرد داور این بازی پرداخت و گفت: داور با کارت های زیادی که به بازیکنان ما داد آنها را بیش از اندازه محتاط کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری گرو ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی بدون گل جمعه شب تیمش برابر استقلال در سالن کنفرانس خبری ورزشگاه آزادی ضمن بیان این مطلب به خبرنگاران گفت: فکر می کنم نیمه اول بازی کیفیت چندانی نداشت و چیز خاصی اتفاق نیفتاد و دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: اما در نیمه دوم تیم ما به مراتب بهتر بازی کرد و تیم برتر میدان بود. اگر یک ذره خود باوری داشتیم می توانستیم سه امتیاز این بازی را بگیریم. تمام سعی مان را کردیم اما نتوانستیم گل بزنیم. بجز 30 - 40 ثانیه اول نیمه دوم که استقلال صاحب موقعیت شد در سایر دقایق ما صاحب توپ و میدان بودیم و اگر خودمان را باور می کردیم می توانستیم این بازی را ببریم.

علی دایی در مورد عصبانیت بازیکنانش در نیمه دوم گفت: شما نگاه کنید که داور همه سوت ها را به ضرر ما زد. همه کارت ها را به بازیکنان ما داد. به نظر من داور دوست داشت این بازی را دربیاورد. موقعی که به ما کارت می داد باید به تیم رقیب هم کارت می داد که این کار را انجام نداد و این باعث شد که بازیکنان ما بیخود کارت بگیرند. به میثم حسینی حرفی زده که من رویم نمی شود بگویم. از بازیکنانم خواستم که به هیچ عنوان به داور بی احترامی نکنند و کار خودشان را بکنند.

وی در پاسخ به این پرسش که هر دو مربی قبل از بازی گفته بودند بازی هجومی را به نمایش خواهند گذاشت چرا اینطور نشد گفت: ما بیشتر از همه جای دنیا این بازی را حساس می کنیم و این حساسیت روی بازی هر دو تیم تاثیر می گذارد. متاسفانه رسانه ها می خواهند یا تیراژ روزنامه ها را بالا ببرند و یا خبرگزاری هایشان پربازدید شود و به همین خاطر با همه مصاحبه می کنند. در هیچ کجای دنیا اینقدر حساسیت دربی را بالا نمی برند. ما به هیچ عنوان دنبال مساوی نبودیم. تعویض ها در راستای برد بود اما خواست خدا بود که بازی مساوی شود.

علی دایی با اشاره به ضربه ای که نکونام به صورت خلعتبری زد گفت: خلعتبری را بدون توپ می‌زنند اما ما نکونام را به عنوان بازیکن اخلاق انتخاب می کنیم. باید کارت قرمز هم به نکونام می داد اما داور به راحتی از کنارش گذاشت. ما در بازی قبلی برابر فولاد هم به چنین سرنوشتی گرفتار شدیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: ما برنامه 90 را فقط داریم که آن هم خطاهای داخل هجده قدم را نشان می دهد و بیرون از این محوطه را نشان نمی دهد. شما بروید صحنه ها را بررسی کنید ببینید ما مستحق این همه کارت بودیم؟ هر وقت خواستیم حمله کنیم داور خطا گرفت و اخطار نشان داد. کجای دنیا داور اینطور بازی را کنترل می کند. خیلی ها خوشحالند که این بازی مساوی شده اما من ناراحت هستم.

علی دایی در مورد عملکرد برخی بازیکنان جوان و جدید این تیم گفت: هنوز برخی بازیکنان با تیم هماهنگ نشده اند. بازیکنان ما فوتبالی بهتر از تیم رقیب در زمین انجام دادند. ما فقط خودباوری نداشتیم. اگر اعتماد به نفس و خودباوری داشتیم می توانستیم این بازی را ببریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان پیرامون عملکرد محمدرضا خلعتبری نیز گفت: خلعتبری بد کار نکرد. در روند تیمی ما مثبت عمل کرد و خوب بود. ما می توانیم در دیدارهای بعد بهتر از او استفاده کنیم.

دیدگاه شما