تازه های سایت

کد مطلب: 12766
9. شهريور 1392 - 9:24
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید پنج گل به فولاد می‌زدیم.

 

خبرگزاری فارس: دایی: باید ۵ گل می‌زدیم/ عالیشاه بچه‌گانه کارت زرد گرفت

به گزارش پایگاه خبری گرو ، علی دایی بعد از پیروزی سه بر یک مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری اظهار داشت: همان‌طور که دیدید بازیکنان ما یک فوتبال منطقی را ارایه کردند و فکر می‌کنم نتیجه بازی باید چهار یا پنج بر صفر به سود ما می‌شد و بعد از 10 نفره شدن بازهم موقعیت گل داشتیم و فولاد به آن‌صورت موقعیت گلزنی نداشت و به بازیکنانم تبریک می‌گویم روی نقاط قوت و ضعف فولاد کار کرده بودیم.

وی ادامه داد: با اینکه 50 درصد بازیکنان تازه وارد این فصل را استفاده کرده بودیم هماهنگی خوبی داشتیم و خیلی به هواداران‌مان بدهکاریم. در ضربات ایستگاهی خوب کار کردیم و به گل رسیدیم و در نیمه دوم فوتبال بهتری را به نمایش گذاشتیم و گل زدیم. می‌توانستیم یکی دو گل دیگر بزنیم و از همین حالا برای دربی آماده می‌شویم.

وی در مورد اینکه توپ هایتان در این بازی راه دروازه را خوب پیدا کرده بود و بعد از اخراج عالیشاه ناهماهنگ شدید، گفت: مطمئنا تیمی که 10 نفره می شود شرایط به کلی تغییر می‌کند ولی به نظرم زیاد ناهماهنگ نبودیم. اگر اینگونه بود سیدصالحی تک به تک نمی‌شد و شاید هم بخاطر خستگی بازیکنان بود و سعی کردیم از بازیکنان جانشین در نیمه دوم استفاده کنیم.بعد از 10 نفره شدن فولاد فقط یک موقعیت داشت که به گل تبدیل شد و اجازه بازی‌سازی و سانتر به هافبک‌های فولاد را ندادیم و حسین فرکی بزرگ ماست و همیشه به او احترام می‌گذاریم. در دقایق اولیه به گل رسیدیم که همین مسئله روند مسابقه را تغییر داد و بعد از گل‌ها هم خوب کار کردیم و یک هفته هم تمرینات خوبی داشتیم و همین موضوع به ما کمک زیادی کرد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اخراج امید عالیشاه، گفت: به خاطر تجربه کمش بود و کارت زرد دوم را گرفت اگر با تجربه تر بود این کارها را انجام نمی‌داد. برای ما این بازی یا بازی با استقلال فرقی ندارد. به بازیکنان‌مان نگفتیم که محکم بازی نکنند و مراقب کارت زرد باشند. عالیشاه کار بچگانه‌ای کرد و خیلی راحت کارت گرفت. با تیم‌هایی که در ورزشگاه آزادی بازی می‌کنیم، راحت هستیم ولی تیم‌هایی که زمین‌هایشان شرایط خوب ندارند ما به مشکل می‌خوریم اما کار می‌کنیم که بیرون از ورزشگاه آزادی هم بهتر نتیجه بگیریم.

دایی در مورد داوری مسابقه گفت: داور صحنه‌هایی که دیده را سوت زده و من اعتراضی ندارم و عالیشاه در صحنه اول باید صددرصد اخطار می‌گرفت و با او هم صحبت کردم اما در صحنه دوم که منجر به اخراجش شد نمی‌توانم نظری بدهم چون دور بودم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اطمینان به جوانان و اینکه در دربی هم از جوانان استفاده می‌کنید یا نه، گفت: دربی شرایط خاص خودش را دارد و ما به این نگاه می‌کنیم که هرفردی آماده باشد وارد میدان خواهد شد. بهترین‌ها و آماده‌ترین‌ها وارد میدان می‌شوند.

دایی در مورد اینکه چرا حسین ماهینی بازی نکرد، گفت: ماهینی مصدوم بود. دو روز است با ما تمرین نمی‌کند و شاید اگر بود هم از او استفاده نمی‌کردم و خانزاده از روز اول خوب تمرین می‌کند و هماهنگی خوب با خط دفاع دارد.

دیدگاه شما