تازه های سایت

کد مطلب: 12549
31. مرداد 1392 - 8:49
سرمربی تیم فوتبال استقلال که مثل چند دیدار گذشته عملکرد بازیکنانش را مطلوب نمی داند با اشاره به پیروزی تیمش برابر نماینده تایلند در لیگ قهرمانان آسیا گفت: از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم اما خدا را شکر که توانستیم با همین یک گل بازی را ببریم. بازیکنان ما باید در این دیدار ایجاد موقعیت می‌کردند و به گل‌های بیشتری می‌رسیدند که این کار را نکردند.

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مهر ، امیر قلعه نویی بعد از پیروزی یک بر صفر چهارشنبه شب تیمش برابر بوریرام تایلند در مرحله رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ضمن بیان این مطلب به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس خبری ورزشگاه آزادی گفت: ابتدا تشکر می کنم از سردار رویانیان، مهندس تاج و کفاشیان که قبل از این دیدار کنار ما بودند و از نظر روحی به تیم ما کمک کردند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ارزیابی اش از عملکرد آبی پوشان در این دیدار گفت: ما شروع خوبی داشتیم اما بعد از گل بی تجربه بودیم و در حالی که می توانستیم گل های بیشتری بزنیم به این مهم دست پیدا نکردیم. اگر مجیدی بعد از گل اول آن صحنه را به گل دوم تبدیل می کرد شرایط برای ما مدل دیگری می شد و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم.

امیر قلعه نویی در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکرد بازیکنان استقلال در این دیدار راضی هستید گفت: در مجموع راضی نیستم. چرا که باید در این دیدار ایجاد موقعیت می کردیم که این کار را نکردیم و فقط با تعویض هایی که انجام دادیم می خواستیم بازی را رو به جلوتر کنیم اما تعویض هایمان خوب نبود و فقط عابدینی خوب بود اما برهانی نمایش ضعیفی داشت.

 سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: آنها ما را از نظر تاکتیکی تحت فشار قرار داده بودند. باید خدا را شکر کنیم که یک بر صفر بردیم. باید از رحمتی هم تشکر کنم که چند موقعیت را از حریف گرفت.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا هر وقت تماشاگر زیاد می آید استقلال بد بازی می کند، گفت: ما بازی که برابر الهلال کردیم خوب بود و جلوی سپاهان هم خوب بودیم اما قبول دارم که در این دیدار اصلا خوب نبودیم. مثل دیدار با صبا که نیمه دوم خوب نبودیم. طبیعی هم بود که ما در این دیدار خوب نباشیم چرا که در جناح چپ بیک زاده را داشتیم که بعد از چهار هفته به میدان برگشت و دوباره مصدوم شد. تیم ما بازیساز نداشت. شاید با آمدن تیموریان و جمشیدیان بهتر شویم. همین که گل نخوردیم خودش جای امیدواری دارد.

وی در مورد پرسشی که در مورد مجتبی جباری مطرح شده بود گفت:  خواهش می کنم تیم ما را کمک کنید که این استقلال از نظر روحی و روانی بالاتر برود و با تمریناتی که انجام می دهیم به شرایط مطلوب برسیم و در دیدار برگشت که روز 27 شهریور است نمایش بهتری داشته باشیم و به پیروزی برسیم.

قلعه نویی در مورد بازیکن خط میانی این تیم که قرار بود مشکل بازیسازی را حل کند گفت: گوران کارنامه بسیار قوی دارد اما یکی دو جلسه با ما تمرین کرد و بعد از آن به خاطر مسائل مالی با ما تمرین نکرد. با این حال اگر از نظر بدنی آماده شود می تواند به ما کمک کند.

سرمربی استقلال بازی کردن تیمش در نیمه دوم با یک مهاجم را رد کرد و گفت: ما در نیمه دوم مهاجمانمان را زیاد کردیم تا کناره های آنها را ببندیم. شاید یکی از اشتباهات من این بود که چهار هافبک را تبدیل به سه هافبک کردم. در مجموع تیم ما در 50 متر رو به جلو خوب نبود. همه بازیکنان خوب نبودند و نباید روی قاضی زوم کنید فکر کنم او نزدیک به 10 کیلومتر دوید.

امیر قلعه نویی در مورد عملکرد فرهاد مجیدی در این دیدار نیز گفت: در مورد بازی های آسیایی خصوصا در بازی هایی که در ورزشگاه آزادی برگزار می شود مجیدی می تواند به ما کمک کند. مجیدی الان آمادگی بالای 50 دقیقه بازی کردن را دارد. مجیدی یک بار زاویه را می‌زند می‌رود در گل یک روز هم نمی‌رود. مهاجمان ما امروز خوب تغذیه نشدند.

دیدگاه شما