تازه های سایت

کد مطلب: 12517
30. مرداد 1392 - 8:57
پایگاه خبری گرو : 34 پروزه عمرانی در هفته دولت در نهاوند افتتاح می شود

DSC00158

به گزارش پایگاه خبری گرو ، مجتبی مولوی فرماندار نهاوند بعد از ظهر سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان نهاوند در سالن اجتماعات فرمانداری نهاوند اظهار داشت: در هفته دولت امسال 34 پروژه عمرانی ، صنعتی و کشاورزی در نهاوند با اعتبار 48 میایارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

مولوی گفت: با توجه به تخصیص اعتبارات سال جاری شهرستان نهاوند به  اتمام طرح و پروژه های باقی مانده و نیمه تمام، دستگاه های مختف اجرایی شهرستان نهاوند از کلنگ زنی و پیشنهاد طرح ها و پروژه های جدید خوددارای کنند.

وی اهمیت و توجه ویژه به حوزه ورزش و جوانان به علت ارتباط نزدیک با جوانان و ایجاد نشاط و سلامتی،تغییر مبلمان شهر نهاوند جهت توسعه شهری و استفاده از ظرفیت و توانمندی نهاوندی های مقیم خارج از شهرستان نهاوند را از مهمترین حوزه های کاری خود ظرف شش ماه اینده اعلام کرد.

فرماندار نهاوند با اشاره به نزدیک شدن هفته دولت عنوان کرد: هفته دولت فرصت مناسبی است که دستگاهای اجرایی ، فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته را برای مردم بازگو و اطلاع رسانی نمایند زیرا این امر باعث ایجاد امید، نشاط و بالا رفتن اعتماد به دولت در بین مردم می شود.

مجتبی مولوی اظهار داشت: دولت یازدهم با شعار تدبیر و امید و اعلام شعار اعتدال کار خود را آغاز کرده و تمامی اندیشمندان، نخبگان سیاسی، اقتصادی ، مدیریتی و فرهنگی وظیفه دارند به عنوان سرباز پا به رکاب دولت، آقای روحانی را در پیشبرد برنامه ها یاری دهند.

مولوی در پایان افزود: خبرنگاران سربازان گمنامی هستند که در کنار مردم و مسئولان با رصد کردن مشکلات زمینه را برای پیگیری و رفع مشکل فراهم می‌کنند و در حقیقت خبرنگاران بازوی توانمندی برای مدیران اجرایی کشور هستند که با هم و در کنار هم شرایط را برای حل مشکلات فراهم می‌کنند.

وی گفت: خبرنگاران باید صداقت و امانتداری را سرلوحه کار خود قرار دهند و از درج اخبار بی‌پایه و اساس خودداری کرده و مردم را با خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولتمردان بیشتر آشنا کنند.

دیدگاه شما