تازه های سایت

کد مطلب: 12384
26. مرداد 1392 - 8:58
"سید حسن نصر الله" در آغاز سخنان خود با خانوده های شهدا و زخمی شدگان انفجار جنوب لبنان ابراز همدردی شدید کرد و گفت: دیگر زمان سیر و سیاحت اسرئیلی ها در مرزها به به سر آمده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از  باشگاه خبرنگاران "سید حسن نصر الله" در آغاز سخنان و در مصاحبه با شبکه المیادین  با خانوده های شهدا و زخمی شدگان و آسیب دیدگان انفجار دیروز جنوب لبنان ابراز همدردی شدید کرد.

"نصر الله" در ادامه گفت:این انفجار یک انفجار تروریستی بسیار خطر ناک بود.

دبیر کل حزب الله در ادامه سکوت برخی از کشورها را محکوم کرد و آن را نشان دهنده حمایت آنها از تروریسم,قتل و جنایت در منطقه دانست.

وی درباره انتخاب "عیتا" به عنوان محل برپایی این جشن گفت:چون این منطقه دارای معانی بسیاری است و نیز در فاصله یک قدمی فلسطین اشغالی قرار دارد و رمز همه روستاهای جنوب است.

سید مقاومت افزود:دلاوران مجاهد ما تصمیم گرفته اند تا آخرین دقیقه و نفس خود برای مبارزه در مناطق روستایی و مرزی باقی بمانند.

سید حسن نصر الله پیروزی تاریخی در سال 2006 را نابودی پروژه "اسرائیل بزرگ" خواند و گفت:اولین نتیجه پیروزی سال 2000 این است که
مقاومت مردمی قادر به آزاد سازی است و  آنچه که در سال 200 و اخیرا در غزه رخ داد بیانگر این ماجراست.

دبیرکل حزب الله در ادامه سخنان خود بر پایبندی مقاومت برای آزاد سازی تمامی سرزمین های اشغالی و دفاع از ملت و سرزمین خود تاکید کرد و افزود:گرانبها ترین چیزی که اکنون لبنان در اختیار دارد ایستادگی ارتش,ملت و مقاومت است.

نصر الله در بخش دیگری از سخنان خود گفت:ما در مرزها می مانیم و دانه در مزارع خود می افشانیم و خانه های خود را نزدیک مرزها وسیم خاردارها بنا کرده واز آب رودهای خود پاسداری و از دریای خود نفت استخراج می کنیم.

"سید حسن" گفت:دیگر اجازه نخواهیم داد که پای هیچ اسرائیلی به سرزمین ما که خون شهدا آن را مطهر ساخته است برسد تا این سرزمین را آلوده کند.

سید مقاومت با تاکید بر قدرت روز افزون مقاومت گفت:دیگر زمان سیر و سیاحت نظامی اسرئیل در مرزها به به سر آمده است و اگر اسرائیل ها وارد کشور ما شوند پا و گردن آنان را قطع می کنیم.

دیدگاه شما