تازه های سایت

کد مطلب: 11796
5. مرداد 1392 - 9:26
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با ابراز تاسف از حاشیه‌هایی که برای بازیکن جوان این تیم از سوی استقلالی‌ها پیش از این بازی بوجود آمد، گفت: من در تاریخ فوتبال ندیدم سه روز مانده به یک بازی مربی یک تیم به مسئولان باشگاه دیگر برای جذب یک بازیکن زنگ بزند یا از طریقی با خود آن بازیکن تماس بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل ازمهر، رسول خطیبی پس از شکست تیمش برابر استقلال در نشست خبری حاضر شد و در جمع خبرنگاران گفت: واقعا از بازی نفرات تیم راضی هستم، 30 دقیقه اول را طوفانی شروع کردیم و به گل رسیدیم که متاسفانه بعد از گل بازیکنان عقب کشیدند، هرچند من سعی کردم آنها جلو بروند اما این عقب نشینی باعث شد حریف از کناره‌ها به دروازه ما نزدیک شده و به گل برسد.

وی در ادامه افزود: امیدوار بودیم در این مسابقه 3 امتیاز را بگیریم، اما دو تا اشتباه بازیکنان ما در یارگیری باعث شد آنها به گل‌های برتری رسیده و 3 امتیاز را بگیرند اما واقعیت این است که ما فرصت‌های بیشتری برای گلزنی داشتیم که از دست رفت.

سرمربی تیم گسترش فولادتبریز با بیان اینکه متاسفانه پیش از آغاز این بازی استقلالی‌ها برای سعید آقایی بازیکن جوان این تیم حاشیه درست کردند، افزود: این حاشیه‌ها باعث شد او نتوانست انتظاری که از وی داشتیم را در زمین برآورده کند. آقایی در بازی‌های دوستانه فوق‌العاده بود اما در این بازی نتوانست خوب بازی کند که همین اتفاق به تیم ما ضربه زد.

وی صحبت‌های انتقادی‌اش در این خصوص را اینگونه ادامه داد: من در تاریخ فوتبال ندیدم 3 روز مانده به یک بازی مربی یک تیم به مسئولان باشگاه دیگر برای جذب یک بازیکن زنگ بزند یا از طریقی با خود آن بازیکن تماس بگیرد. همچنین مربی آنها در مصاحبه‌اش بارها بگوید سعید آقایی، سعید آقایی. شما کجا چنین اتفاقی را سراغ دارید.

خطیبی در مورد اینکه چرا پس از این اتفاقات آقایی را باز هم در ترکیب اصلی قرار دادید، اظهار داشت: وقتی در بازی‌های دوستانه و تمرینی با این بازیکن کار کردم و او را ترکیب گذاشتم، چگونه می‌توانم او را از ترکیب بیرون بیاورم. اگر او را از ترکیب بیرون می‌گذاشتم ضربه می‌خورد و تا آخر فصل نمی‌توانست خودش را جمع کند.

وی همچنین با اشاره به اینکه قبل از بازی هم گفته بود در دو پست مشکل دارد که یکی از آنها دفاع راست است، یادآور شد: بعد از تعویض‌ها در نیمه دوم هم ما خوب بازی کردیم، تعدد بازیکن در میانه زمین را بیشتر کردیم تا بتوانیم کارایی بیشتری داشته باشیم اما از همانجا که مشکل داشتیم گل خوردیم. امیدواریم هرچه زودتر دفاع راست را جذب کنیم تا در بازی‌های آینده به مشکل نخوریم.

سرمربی تیم گسترش فولادتبریز بار دیگر تاکید کرد که تیمش از نظر فوتبالی بهتر از استقلال بازی کرد و افزود: متاسفانه در پستی که تاثیرگذار بودیم، بازیکن جوان ما را به حاشیه بردند و فکر این بازیکن را خراب کردند. این کار درستی نبود.

وی در این خصوص اضافه کرد: فصل قبل به اکبر محمدی گفتیم، آقایی بازیکن خوبی است اما دعوت نشد اما سرپرست تیم استقلال که عضو کمیته جوانان است، این هفته چندین بار زنگ زد که اگر سعید آقایی به اردوی تیم امید نیاید، فلان کار را می‌کنیم. مگر می‌شود به یک بازیکن لیگ برتری 2-3 روز قبل از بازی زنگ بزنند که به اردو بیاید. این اتفاقات رخ داد که آقایی نتوانست امروز برای ما خوب بازی کند.

خطیبی در ادامه تاکید کرد: تیم ما بد بازی نکرد، اتفاقا در نیمه دوم هافبک‌ها خوب کار کردند اما روی یک اوت گل دوم را دریافت کردیم. اگر این گل را نمی‌خوردیم، می‌گفتید چقدر هافبک‌های‌ شما خوب بودند.

وی با بیان اینکه در فوتبال هیچ مربی قول موفقیت نمی‌دهد، ادامه داد: اینقدر به تیم خودم اعتقاد دارم که می‌گویم گسترش در پایان فصل جزو 10 تیم بالای جدول خواهد بود. البته نباید ما را با تیم‌های دیگر مقایسه کنید، صنعتی خوزستان با تیمی بازی کرد که در حال سقوط بود اما ما با تیمی بازی کردیم که مدافع عنوان قهرمانی بوده و باز هم یکی از مدعیان قهرمانی است.

سرمربی تیم گسترش فولادتبریز افزود: دوست داشتم این بازی را با 3 امتیاز شروع کنم اما تقدیر الهی بود که امروز این نتایج رقم بخورد. البته شاید به خاطر پیروزی‌های تیم در دیدارهای تدارکاتی و غرور بازیکنان این بازی باختیم اما در بازی‌هایی آینده به خوبی بازی می‌کنیم. هرچند دو بازی سخت پیش رو داریم ولی برای برد در آن بازی‌ها به میدان خواهیم رفت.

وی در مورد عملکرد داور این بازی هم یادآور شد: در مورد داوری اصلا نمی‌خواهم صحبت کنیم اما این را می‌گویم تا موقعی که ما در فدراسیون کسی را نداشته باشیم، این بلاها سرمان می‌آید. شما بروید فیلم را ببینید، در 3-4 موقعیت درحالیکه داور می‌توانست آوانتاژ دهد و جلوی ضد حمله ما را نگیرد، اعلام خطا کرد. همچنین در دقیقه 3+90 که ما در حال زدن ضربه کرنر بودیم، او سوت پایان بازی را زد. من با احترام به حسین زرگر اگر استقلال عقب بود، باز هم در این دقیقه سوت می‌زدید که نتوانست جوابم را بدهد.

خطیبی در پایان گفت: ما باختیم اما نمی‌خواهم توجیه کنم، مقصر باخت تیم‌های تبریزی نداشتن یک نماینده در بخش‌های مهم و کلیدی فدراسیون است، متاسفانه مسئولان تبریزی زیر آب همدیگر را می‌زنند، در صورتیکه اصفهانی‌ها همدیگر را حمایت کرده و به نایب رئیسی و پست‌های مهم در فدراسیون می‌رسند.

دیدار تیم‌های فوتبال گسترش فولاد تبریز و استقلال تهران در هفته نخست رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور که پنجشنبه شب در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد، با برتری 2 بر یک استقلال به پایان رسید.

دیدگاه شما