تازه های سایت

کد مطلب: 11566
24. تير 1392 - 9:18
پایگاه خبری گرو : سرپرست اداره تبليغات اسلامي نهاوند گفت: تا پايان فصل تابستان همه روزه در پارک تفريحي کوثروساير مجموعه هاي سياحتي شهرستان نهاوند نمازجماعت اقامه مي شود.

حجت الاسلام حسين گروسي سرپرست اداره تبليغات اسلامي شهرستان نهاوند در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، به اين مطلب که همه روزه تا پايان تابستان در پارک تفريحي کوثر نماز مغرب و عشا,ودرساير مجموعه ها نماز ظهر وعصربه جماعت خوانده مي شود گفت: با شروع فصل گرما گرايش مردم به مراكز تفريحي بيشتر شده كه اين فرصت زمينه مناسبي است تا با بهره گيري از آن براي گسترش فرهنگ نماز در جامعه برنامه ريزي كنيم.

وي افزود: مراكز تفريحي شهرستان شامل سراب گيان ،سراب فارسبان،سراب گاماسياب،وپارک کوثر نهاوند است که همه روزه روحانيون اعزامي اداره تبليغات اسلامي در آن نماز جماعت را اقامه مي نمايند.

سرپرست اداره تبليغات اسلامي نهاوند گفت: اقامه نماز جماعت در مراكز تفريحي شهرستان باعث گسترش فرهنگ نماز در سطح جامعه شده و مي‌تواند عاملي براي جلوگيري از بدحجابي باشد.

وي از بد حجابي و عدم رعايت پوشش مناسب توسط برخي از افراد به عنوان يكي از تهديدات اجتماعي جامعه اسلامي ياد كرد و افزود: بدحجابي در سطح جامعه باعث آسيب زدن به فرهنگ عمومي جامعه شده و آن را تخريب مي‌سازد.

سرپرست اداره تبليغات اسلامي نهاوند درادامه افزود: امروز دشمنان ما با تبليغات خود از طريق شبكه‌هاي ماهواره‌اي به دنبال آن هستند كه ارزشهاي اصيل اسلامي را متزلزل كرده و در باورهاي مردم شك و ترديد ايجاد كنند كه رواج فرهنگ بد حجابي مي‌تواند مصداق بارز اين خواسته دشمن باشد.

حجت الاسلام گروسي برخورد با بدحجابي را وظيفه‌اي همگاني عنوان كرد و افزود: همه بايد در برابر اين پديده احساس مسئوليت نمايند و دستگاههاي مسئول نيز بايد با برهم زنندگان فرهنگ جامعه برخورد داشته باشند.

دیدگاه شما