تازه های سایت

کد مطلب: 11392
18. تير 1392 - 9:59
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از پرداخت مابقی مطالبات نلو وینگادا سرمربی پیشین تیم فوتبال این باشگاه و دستیارش و تسویه حساب نهایی با این مربیان پرتغالی خبر داد.

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان مطلب فوق اظهار داشت: نلو وینگادا سرمربی پیشین پرسپولیس به فیفا شکایت کرده و مدعی دریافت مطالباتی نزدیک به 450 هزار دلار شده بود. در این راستا بخش حقوقی باشگاه پیگیری‌های لازم را انجام داد و ادعاهایی را مطرح کرد.

وی که با سایت باشگاه پرسپولیس گفتگو می‌کرد، افزود: در ادامه مذاکراتی نیز با خود وینگادا انجام و در نهایت مقرر شد 350 هزار دلار به این مربی پرتغالی و دستیارش پرداخت کنیم. در این راستا هفته گذشته اقدام به تهیه 240 هزار دلار کرده و آن را به وینگادا و دستیارش پرداخت کردیم.

مدیرعامل باشگاه پرسولیس همچنین خاطرنشان کرد: به هواداران گفته بودیم که نگران این پرونده نباشند. بنده با توجه به شرایط فعلی، با حساسیت و دقت هرچه بیشتر، این پرونده را پیگیری کرده و برای بستن آن، تلاش‌هایی کردم تا مشکلی برای پرسپولیس به وجود نیاید.

وی در ادامه تاکید کرد: خوشبختانه 110 هزار دلار باقیمانده از مطالبات این مربی پرتغالی امروز دوشنبه با مساعدت و حمایت مالی آقای طباطبایی مدیریت یکی از شرکت‌های حامی پرسپولیس و همین طور پیشکسوت هوادار احمد یوسفی در خارج از کشور به حساب وینگادا واریز شد.

رویانیان در پایان گفت: بدین ترتیب مطالبات وینگادا را به طور کامل پرداخت کردیم و تسویه حساب نهایی با ایشان و دستیارش انجام شد.

دیدگاه شما