تازه های سایت

کد مطلب: 11241
29. خرداد 1392 - 8:58
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به اینکه کره‌ای‌ها نزدیک بود خودکشی کنند، گفت: شما چه کسی را بزرگتر از کی‌روش می‌شناسید، اگر می‌خواهیم بزرگتر از کی‌روش بیاوریم باید مورینیو یا گوآردیولا را بیاوریم.

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مهر ، جواد نکونام پس از صعود تیم ملی ایران به جام جهانی در جمع خبرنگاران حاضر در کره‌جنوبی ضمن بیان مطلب فوق گفت: خدا را شکر با تمام سختی‌ها و نامهربانی‌ها که وجود داشت با صعود به جام جهانی سربلند شدیم.

وی اضافه کرد: به مردم و رسانه‌ها که از بازی قطر و لبنان به ما کمک کردند، تبریک می‌گویم و از آنها تشکر می‌کنم. بنده این پیروزی را به مردم عزیز ایران تقدیم می‌کنم.

کاپیتان تیم ملی ایران درمورد اینکه یکی از بازیکنان کره اعلام کرده بود نکونام در بازی خون گریه می‌کند، تصریح کرد: دیروز هم گفتم خون که هیچ، ما جانمان را برای ایران می‌دهیم. ما اشک شوق ریختیم اما آنها خون که هیچ نزدیک بود از ناراحتی خودکشی کنند. کره‌جنوبی بعد از این باخت تا آستانه حذف پیش رفت و امشب خوشحال هستند که حذف نشدند.

وی در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کنید الان در ایران چه خبر است؟ یادآور شد: واقعا نمی‌شود این اتفاق را توضیف کرد زیرا خیلی خوشحالم که به ایران می‌رویم و با مردم صعود به جام جهانی را جشن می‌گیریم. یک جشن بزرگ ملی.

نکونام در ادامه در مورد تبریک حسن روحانی هم اظهار داشت: ایشان در تماس خود به ما تبریک گفت و من به نمایندگی از بازیکنان با رئیس جمهور جدید ایران صحبت کردم. ایشان  سلام گرم به همه بازیکنان رساندند. دیروز هم پیام آقای احمدی‌نژاد به ما رسید. من می‌دانم که پشت این تیم و پیام‌ها یک ملت بود و بحث سیاسی نیست. هیچ وقت نبوده و ما تنها به فکر شاد کردن مردم بودیم.

وی در مورد آینده کی‌روش خاطرنشان کرد: من هم واقعا نمی‌دانم و در حیطه وظایفم هم نیست در مورد این مسئله بپرسم اما این را می‌دانم که واقعا ما از یک مربی چه می‌خواهیم. گفتند این تیم ستاره ندارد اما دیدید به عنوان تیم نخست به جام جهانی صعود کردیم و در بازی رفت و برگشت کره را شکست دادیم. کی‌روش برای فوتبال ایران بسیار زحمت کشید.

کاپیتان تیم ملی همچنین گفت: کی‌روش مربی و آدم بزرگی است که ماندنش به نفع فوتبال ایران است. ما باید از او به غیر از مربیگری در بخش‌های دیگر فوتبال استفاده کنیم. شما چه کسی را بزرگتر از کی‌روش می‌شناسید، اگر می‌خواهیم بزرگتر از کی‌روش بیاوریم باید مورینیو یا گوآردیولا را بیاوریم.

دیدگاه شما