تازه های سایت

کد مطلب: 10591
11. خرداد 1392 - 8:48
پایگاه خبری گرو ،اخبار نهاوند : معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نهاوند گفت: از مجموع 108 رتبه برتراول تا سوم مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش آموزان استان ،شهرستان نهاوند موفق شده با کسب 21 رتبه برتر20 درصد مجموع رتبه ها را از آن خود سازند .

به گزارش پایگاه خبری گرو ، جمشید ذکایی در جلسه شورای قرآن آموزش و پرورش نهاوند که در دفتر مدیریت این اداره برگزار شدافزود:در مسابقات قرآن سال تحصیلی جاری علاوه بر دانش آموزان ،فرهنگیان نیز توانستند هفت رتبه برتر استانی را کسب کنند.

در این جلسه علیرضا تکلو مدیر آموزش و پرورش نهاوند نیز گفت:یکی از سیاستهای اصلی وزارت آموزش و پرورش بحث تربیت دینی است که در این زمینه قرآن جایگاه والایی دارد .

وی افزود: شورای قرآنی شهرستان برای تشویق دانش آموزان به سوی مسابقات قرآن راهکارهایی عملی را پیشنهاد کند و ما آمادگی داریم تا حد توان از این برنامه ها حمایت کنیم .

وی افزود: ما در سال گذشته از اساتید بین المللی قرآن جهت حضور در شهرستان دعوت به عمل آوردیم که مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفت.

وی همچنین تاکید کرد : به منظور آشنایی بیشتر دانش آموزان ابزارهای کمکآموزشی مانند سی دی در اختیار دانش آموزان قرار گیرد و از اساتید صاحب نام نیز جهت حضور در شهرستان دعوت شود.

دیدگاه شما