تازه های سایت

کد مطلب: 10538
9. خرداد 1392 - 8:42
پایگاه خبری گرو ،اخبار نهاوند : فرماندار شهرستان نهاوند گفت: آزادگان ذخایر معنوی نظام و انقلاب هستند.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مهر ، مجتبی مولوی در جمع آزادگان شهرستان نهاوند در آستان شاهزاده محمد(ص) اظهار داشت: تحمل مشکلات دوران اسارت بسیار سنگین است و  آزادگان چندین سال در سخت ترین شرایط در چنگال رژیم بعثی کمر مصیبت را خم کردند اما در برابر دشمن خم به ابرو نیاوردند.

وی افزود: تحمل تمام این مشکلات برای حفظ اسلام و شعائر اسلامی بوده و همه باید در حفظ اسلام و پیمودن راه شهدا کوشا باشیم.

مولوی آزادگان را ذخیره معنوی انقلاب برشمرد و افزود: این افراد در زمان اسارت با اتکا به تکیه گاه الهی، ذخیره معنوی برای انقلاب و اسلام شدند.

وی افزود: يكي از عنايات خدا بر ملت ما وجود مردان شجاع و ایثارگری بود كه در هشت سال دفاع مقدس در مقابل مستكبرين ایستادگی و پایداری كردند و با فداكاري، دين خدا را ياري كردند و در اين ميان بعضي به افتخار شهادت، بعضي به افتخار جانبازي و بعضي هم به آزادگي نائل شدند.

فرماندار نهاوند عنوان کرد: آزادگان با ایستادگی و رشادت های خود در زمان اسارت تهدید را به فرصت تبدیل کرده و فرهنگ جدیدی را به وجود آوردند.

وی تبیین و انتقال این فرهنگ از جبهه های جنگ و دوران اسارت به جوانان امروز و اینده را از رسالت های بزرگ عزیزان آزاده در حال حاضر بیان کرد.

مجتبی مولوی ادامه داد: آزادگان با تحمل مشقت‌ها و مرارت‌های دوران اسارت در زندان‌های رژیم بعثی عراق درس فداکاری و شجاعت به ما آموختند لذا باید بستری فراهم شود که خاطرات این افراد به ورطه فراموشی سپرده نشود.

مولوی اظهار داشت: عزت ملی ایران اسلامی مرهون خون شهدا، فداکاری و ایثار جانبازان و صبوری خانواده شهدا و آزادگان است که باید به آن ها اهمیت داد.

وی بیان داشت: خانواده شهدا و ایثارگران و آزادگان با توجه به جایگاه و منزلت اجتماعی و اثرگذاری که در اقشار مختلف مردم دارند نقش بسزایی در جلب مشارکت مردم در انتخابات امسال دارند.

دیدگاه شما