تازه های سایت

کد مطلب: 10364
2. خرداد 1392 - 9:52
مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا با توقف آبی‌پوشان ایران برابر نماینده امارات همراه بود. با این حال شاگردان امیر قلعه‌نویی به لطف پیروزی پرگل دیدار رفت به جمع هشت تیم برتر قاره‌کهن راه پیدا کردند.

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو ، دیدار برگشت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 21 امروز چهارشنبه با دیدار تیم های استقلال ایران و الشباب امارات در ورزشگاه آزای تهران پیگیری شد که در پایان دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در این دیدار که با حضور نزدیک به 10 هزار تماشاگر طرفدار استقلال برگزار شد، شاگردان امیر قلعه نویی در طول نیمه اول تیم برتر میدان بودند و موقعیت هایی را هم روی دروازه حریف ایجاد کردند اما نتوانستند به طور جدی دروازه حریف اماراتی را تهدید کنند. در دقیقه 43 این دیدار تیم الشباب در یک ضد حمله توسط لوئیز توپ را به تیر دروازه استقلال زد. با این حال نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم استقلالی ها بیشتر توپ را در یک سوم دفاعی حریف حفظ کردند و سعی در کنترل بازی داشتند. در این میان نقش خسرو حیدری و نفوذهایی که از جناح راست می کرد در حملات استقلال پررنگ تر از سایرین بود. حیدری در چند صحنه تا آستانه مصدومیت هم پیش رفت و یک بار هم خطایش روی بازیکن حریف برایش یک کارت زرد به همراه داشت.

بازیکنان استقلال که به خاطر پیروزی 4 بر 2 دیدار رفت با خیالی آسوده میزبانی الشباب امارات بودند، در دقایق پایانی بیشتر به حفظ نتیجه تمایل داشتند و هر چند در دقیقه 76 توسط حنیف عمران زاده در موقعیت آفساید دروازه حریف را باز کردند، اما در سایر دقایق اشتیاق زیادی برای رسیدن به گل از خود نشان ندادند.

آبی های ایران که تا این مرحله از مسابقات با قدرت پیش آمده بودند و نتایج قابل قبولی کسب کرده بودند، در مجموعه دو دیدار رفت و برگشت برابر الشباب امارات به پیروزی 4 بر 2 دست پیدا کردند تا به جمع هشت تیم برتر قاره آسیا راه پیدا کنند.

دیدگاه شما