تازه های سایت

کد مطلب: 10093
26. ارديبهشت 1392 - 10:02
تنها نماینده کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا موفق شد نماینده امارات را با نتیجه قاطع 4 بر 2 در خانه حریف شکست دهد تا برای بازی برگشت که هفته آینده در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد کار سختی برای رسیدن به مرحله بعد نداشته باشد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مهر، تیم فوتبال استقلال ایران در مرحله رفت یک هشتم نهایی رقابت های جام قهرمانان آسیا در ورزشگاه آل مکتوم امارات موفق شد با نتیجه چهار بر دو این تیم را شکست دهد.

 

این بازی که از ساعت 20:15 دقیقه به وقت تهران آغاز شد، با تک گل لوئیز انریکه مهاجم تیم اماراتی در وقت اول به پایان رسید، اما استقلال به فاصله 10 دقیقه پس از آغاز نیمه دوم مسابقه با گل جی لوید ساموئل هافبک خود توانست نتیجه را به تساوی بکشاند.

 

پس از این گل دو تیم حملاتی را بر روی دروازه های هم سامان دادند اما این بازهم استقلال بود که در دقیقه 74 با ضربه سر دیدنی هافبک ملی پوش خود جواد نکونام از حریف خود پیشی بگیرد.

 

این پایان ماجرا نبود، چرا که بعد از این گل در میان حملات گاه و بیگاه تیم اماراتی استقلال با گل دقیقه 80 کاپیتان فرهاد مجیدی توانست اختلاف خود را با میزبان بیشتر کند، گرچه به فاصله تنها 5 دقیقه پس از این گل ادگار داسیلوا مهاجم تیم الشباب توانست با گل خود اختلاف دو تیم را به عدد یک کاهش دهد.

 

اما ضربه نهایی را خسرو حیدری مدافع-هافبک لاجوردی پوشان ایرانی به سمت دروازه الشباب نواخت و با یک شوت دیدنی از فاصله 30 متری توانست دروازه الشباب را برای بار چهارم و آخر در این مسابقه باز کند.

 

نیشی مورا داور ژاپنی این دیدار در دفتر خود برای علی حمودی، فرزاد حاتمی و ساموئل از استقلال و لوئیز  و سامی از الشباب امارات کارت زرد را به نشانه اخطار ثبت کرد.

 

استقلال با این نتیجه با خیالی آسوده و اعتماد به نفس بالا در خانه خود در دور برگشت به مصاف تیم اماراتی خواهد رفت و به احتمال فراوان صعود آسانی را در استادیوم آزادی و در جمع هواداران خود جشن خواهد گرفت.

 

ترکیب تیم استقلال در این مسابقه را سید مهدی رحمتی، امیر حسین صادقی، پژمان منتظری،‌ علی حمودی (46 حنیف عمران زاده)، هاشم بیگ زاده، جواد نکونام،‌ ساموئل، مجتبی جباری، خسرو حیدری، سیاوش اکبرپور (74 فرزاد حاتمی)، فرهاد مجیدی(90، آرش برهانی) تشکیل می دادند.

دیدگاه شما