تازه های سایت

کد مطلب: 10043
24. ارديبهشت 1392 - 8:54
پایگاه خبری گرو : فرماندار شهرستان نهاوند گفت : سهميه اشتغال استان همدان در سال جاري 31 هزارو 488 نفر است که از اين تعداد سه هزارو 712 نفر به شهرستان نهاوند اختصاص دارد
به گزارش پایگاه خبری گرو : مجتبي مولوي فرماندار شهرستان نهاوند ظهر دیروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمايه گذاري شهرستان نهاوند اظهار داشت: سهميه اشتغال استان همدان در سال جاري 31 هزارو 488 نفر است که از اين تعداد سه هزارو 712 نفر به شهرستان نهاوند اختصاص دارد.

  مولوي گفت: در سهميه اشتغالزايي سال جاري شاخص هاي مهمي همچون جمعيت بيکارهر شهرستان نسبت به سالهاي گذشته، ميانگين عملکرد اشتغالزايي هر شهرستان در سه سال گذشته و ميزان اعتبارات و تسهيلات اختصاص يافته به مشاغل خانگي و اشتغالزايي مورد توجه قرار گرفته است.

وي افزود: در سال 92 ميزان سهميه اشتغالزايي بر اساس معيار شهرستاني در نظر گرفته شده که سهميه اشتغال  شهرستان نهاوند کاهش يافته است.
فرماندار شهرستان نهاوند عنوان کرد: در سال گذشته سهم تعهد اشتغال براي اين شهرستان هفت هزار و582 فرصت شغلي تعيين و مشخص شده بود که تعهد انجام شده هشت هزار و 630 فرصت شغلي جديد بود.
وي ادامه داد: مسئولين مختلف دستگاه هاي اجرايي بايد نسبت به ايجاد اشتغال پايدار اهتمام و نسبت به ايجاد زمينه اشتغال جديد براي بيکاران سعي و تلاش کنند.
فرماندار شهرستان نهاوند در پايان گفت: به منظور تسهيل در زمينه‌ ايجاد اشتغال و بهره‌مندي از پتانسيل شهرستان‌ها با تفويض اختيار به فرمانداران، در کارگروه‌هاي اشتغال شهرستان‌ها ساز و کار پذيرش و تصويب طرح‌هاي اشتغال‌زا در شهرستان‌ها فراهم شده است.
منبع : مهر

دیدگاه شما