تازه های سایت

کد مطلب: 23230
18. خرداد 1394 - 13:38
در پی برداشت بدون اجازه یکی از بانک ‌ها از حساب مشتریان خود با عنوان" ساپتا" هزینه ارسال پیامک از سوی بانک برای مشتریان ، کاربران فضای مجازی از خدمات احتمالی این بانک رونمایی کردند.

به گزارش سایت گرو به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا،ابونمان های جدید مشتریان این بانک ملی به شرخ زیر به اجرا گذاشته می شود:

ساخپا

سامانه استفاده از خود پردازها(هرماه5هزارتومان)

ساتوما

سامانه اندازه گیری تعداد ورود مشتری ها (هرماه3هزارتومان)

ساسکا

سامانه ارزش افزوده سوال از کارکنان (هرسوال500تومان)

ساشسا

سامانه استفاده از اب شیرین کن و سرویس های مربوطه (سالیانه5هزارتومان)

سادنا

سامانه استفاده از دستگاه نوبت دهی (هرنوبت دهی500تومان)

همچنین برخی خدمات هم به صورت موردی اجرا می شود بازگویی یکی از این خدمات موردی از زبان یکی از مشتریان بانک :

از جلوی بانک  سر چهار راه رد می شدم درب بانک باز بود باد کولر بهم خود یه کم خنک شدم چند ثانیه بعد یه پیامک اومد که نوشته بود به علت استفاده از خروجی باد کولر 746تومن از حساب شما کسر گردید.

یا از بانک  با من تماس گرفتند که5هزار تومان بردار بیار بانک میخوایم از حسابت کم کنیم هیچی توش نیست.

منتظر خدمات جدید ابتکاری بعدی ما باشید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما