تازه های سایت

کد مطلب: 8056
15. اسفند 1391 - 15:41
اخبار نهاوند ، پایگاه خبری گرو ، علی سهرابی خبرنگار و عکاس نهاوندی در دومین دوره جشنواره ملی عکاسی نگاه سرخ مقام سوم را به دست آورد

به گزارش پایگاه خبری گرو ، این جشنواره  با دریافت آثار 760 نفر از عکاسان و هنرمندان کلیه استانهای کشور به تعداد 5082 اثر در دو بخش "عکس عاشورایی" و " مسجد" با دوربین عکاسی و تلفن همراه برگزار شد و با نظر پنج داور کشوری و استانی نفرات برترآن انتخاب گردیده و در مراسم اختتامیه معرفی شدند.

در این جشنواره علی سهرابی خبرنگار وعکاس نشریه فریاد نهاوند وخبرگزاری برنا در رقابت با عکاسان کشوری در دومین مسابقه عکس جشنواره نگاه سرخ با موضوع عاشورا  توانست به رتبه سوم دست یابد .

 سهرابی پیش از این هم در جشنواره های مختلف شرکت کرده بود و حضور در جشنواره نگاه سرخ و کسب رتبه سوم  بی شک افتخاری برای جامعه خبرنگاری و عکاسی نهاوند خواهد بود .

 مراسم اختتامیه این مسابقه  با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان گلستان حضرت "آیت الله سید کاظم نور مفیدی" ودبیر ستاد عالی کانون های  فرهنگی هنری مساجد کشور حضرت "حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا ارباب سلیمانی" با نمایش آثار هنرمندان عکاس ،  شنبه 12اسفند ماه سال جاری در مرکز استان گلستان -  تالار فخرالدین اسعد گرگانی ساعت 9 صبح برگزار   شد که در پایان نتایج بخش عکاسی به این ترتیب اعلام شد .

رتبه نخست: فرشته عمویی، تندیس مسابقه+لوح سپاس و مبلغ 7,000,000 ریال
رتبه دوم: حسین رضایی، لوح سپاس، مبلغ 4,000,000 ریال
رتبه سوم: علی سهرابی، لوح سپاس، مبلغ2,000,000 ریال

 

عکس های مربوط به جشنواره

 

دیدگاه شما