تازه های سایت

کد مطلب: 54404
2. آبان 1402 - 12:40
استخر شهرک طالقانی نهاوند که در سال ۹۷ توسط مسئولان وقت کلنگ زنی شده بود باوجود پیشرفت فیزیکی مناسب در این دولت ولی با مشکل تأمین آب روبرو است.
به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، استخر شهرک طالقانی نهاوند در سال ۹۷ توسط مسئولان وقت شهرستان کلنگ زنی شد تا با اعتبارات وزارت نفت ساخته شود و زمینه توسعه ورزش را در شهرستان فراهم کند.

این استخر در دولت آیت‌الله رئیسی با اعتبارات مصوب سفر ریاست‌جمهور به استان همدان جان تازه‌ای گرفت و با پیگیری مسئولان شهرستان در حال تکمیل است.
پیشرفت بیش از ۸۰ درصدی این طرح در ماه‌های اخیر بارقه امید را در دل ورزش‌کاران و جوانان نهاوندی ایجاد کرد ولی مشخص‌شده است که در زمان کلنگ زنی فکری به حال تأمین آب این استخر نشده است.
 نداشتن آب اصلی‌ترین معضل استخر شهرک طالقانی نهاوند است که مسئولان نهاوند و متولیان احداث این استخر در زمان کلنگ زنی فکری برای این مشکل نکرده‌اند.
 باوجود تمام اقدامات انجام‌شده در این استخر و پیشرفت خوب پروژه ولی مشکل آب این طرح چالش جدی برای مدیریت ورزش نهاوند و استان ایجاد کرده است که از مسئولان بی‌تدبیر گذشته نهاوند برای مسئولان فعلی ورزش شهرستان به ارث رسیده است.
 استخر شهرک طالقانی نهاوند سال ۹۷ کلنگ زنی شده است و باید مسئولان سابق شهرستان به شهروندان در خصوص این شاهکار مدیریتی توضیح دهند بر چه اساسی پروژه‌ای را شروع کرده‌اند که اصلی‌ترین نیاز آن یعنی آب یا مجوز حفر چاه را اخذ نکرده‌اند تا حل این مشکل امروز گریبان گیر مسئولان فعلی استان و شهرستان شود.
با توجه به بحران کم‌آبی حل این مشکل برای این طرح نیازمند توجه ویژه مسئولان محلی و استانی است چون استخر آب ندارد و مجوز حفر چاه نیز نمی‌دهند.
این استخر که قرار بود با پول وزارت نفت ساخته شود به‌احتمال‌زیاد در دهه فجر آماده بهره‌برداری می‌شود ولی منبع تأمین آب آن مشخص نیست و باید دید مسئولان شهرستان و استان چگونه این مشکل که نتیجه بی‌تدبیری مسئولان دولت سابق است را حل خواهند کرد.

دیدگاه شما