تازه های سایت

کد مطلب: 21764
6. مهر 1393 - 8:23
درمانگاه تخصصی بیمارستان ایت الله علیمرادیان شهرستان نهاوند با حضور مسئولان افتتاح شد.

آزمایشگاه و فیزیوتراپی تخصصی و فوق تخصصی ثارالله اراک افتتاح شد

 به گزارش پایگاه خبری گرو، در این مراسم جلال الدین امیری مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: با ایجاد درمانگاه تخصصی در بیمارستان آیت اله علیمرادیان در حال حاضر تعداد درمانگاههای تخصصی به پنج درمانگاه رسید و بیماران می توانند در دو نوبت صبح و عصر برای مداوا به درمانگاه مراجعه کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه یکی از بسته های طرح تحول در نظام سلامت بحث مقیم بودن پزشکان متخصص بود لذا با پیگیریهایی که به عمل آمد این مهم تحقق یافت و مردم شهرستان از این به بعد می توانند به صورت شبانه روز به پزشکان متخصص دسترسی پیدا نمایند.

مدیر شبکه بهداشت نهاوند اظهار کرد: به منظور جذب پزشکان متخصص تمامی امکانات اقامتی برای آنان فراهم شده و آنان به صورت شبانه روز در بیمارستان مقیم خواهند بود .

وی افزود: برای تامین هزینه پزشکان متخصص ماهانه 60 الی 70 میلیون تومان پول از محل اعتبارات طرح تحول نظام سلامت پرداخت می شود.

امیری گفت: طبق وعده ای که به فرماندار شهرستان داده شده قرار است در شش ماه دوم سال تعداد ویزیت در بیمارستان علیمرادیان به پنج هزار نفر برسد و میزان سرویس دهی به مردم افزایش یابد.

قابل ذکر است که درمانگاه تخصصی بیمارستان آیت اله علیمرادیان نهاوند دارای چهار درمانگاه تخصصی جراحی، اطفال، زنان و زایمان، داخلی و ارتوپدی می باشد که در این درمانگاه امکانات اقامتی برای پزشکان فراهم شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما