تازه های سایت

کد مطلب: 20968
31. مرداد 1393 - 13:42
روحانی نهاوندی رکورد میل زنی جهان را ارتقا و به کودکان غزه تقدیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام گودرز سیفی باستانی کار نهاوند موفق شد رکورد میل زنی جهان را ارتقا دهد و این ثبت رکورد را به کودکان مظلوم غزه تقدیم کند.

این ورزشکار نهاوندی که تاکنون در چند مرحله رکوردهای چهار ساعته را به نام خود به ثبت رسانده و آخرین ثبت رکورد این ورزشکار سال گذشته در جزیره ابوموسی در حضور نمایندگان یونسکو صورت گرفت که طی آن توانست رکورد میل زنی خود را به مدت پنج ساعت افزایش دهد.

وی که تاکنون سابقه ثبت رکورد میل زنی به میزان پنج ساعت را در کشور در دست دارد با ارتقاء این رکورد به میزان 5/5 ساعت آنرا به شهدای غزه به ویژه کودکان شهید غزه تقدیم کرد.

حجت الاسلام سیفی که در حال حاضر تولیت آستان مقدس شاهزاده محمد این شهرستان را عهده دارد پس از پایان رکورد گیری خود گفت: هدف من از ثبت این رکورد حمایت از کودکان شهید غزه است که این روزها آماج وحشیانه ترین حملات صهیونیستهای غاصب قرار گرفته اند .

وی با بیان اینکه هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد و یا هر گونه که می تواند باید به مساله غزه کمک نماید گفت: من قصد دارم با ثبت این رکورد به نام شهدای غزه توجه مدعیان حقوق بشر را به جنایات رژیم غاصب و اشغالگر قدس جلب نمایم و بدینوسیله دین خودم را به این مردم مظلوم ادا کنم.

وی ابراز امیدواری کرد که با بیداری وجدانهای خفته عده ای معدود که چشم خود را بر این جنایات بسته اند در آینده شاهد شکست مفتضحانه رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل باشیم.

سیفی بیان داشت: هدف من از ثبت این رکورد حمایت از کودکان شهید غزه است که این روزها آماج وحشیانه ترین حملات صهیونیستهای غاصب قرار گرفته اند و قصد دارم با ثبت این رکورد به نام شهدای غزه توجه مدعیان حقوق بشر را به جنایات رژیم غاصب و اشغالگر قدس جلب نمایم و بدینوسیله دین خودم را به این مردم مظلوم ادا کنم.

دیدگاه شما