تازه های سایت

کد مطلب: 19838
8. تير 1393 - 10:43
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: در سال جاري بيش از 12 ميليارد ريال اعتبار از سوي شهرستان به بخش ورزش و جوانان اختصاص يافته است.

849621310

به گزارش پایگاه خبری گرو ، امامعلی عبدالملکی در جلسه مشترک هيات کشتی استان همدان و هيات کشتی نهاوند که در دفتر فرماندار تشکيل شد عنوان کرد:در سال جاري بيش از 12 ميليارد ريال اعتبار از سوی شهرستان به بخش ورزش و جوانان اختصاص داديم و انتظار داريم مديران ورزش استان نسبت به شهرستان نهاوند توجه بيشتری داشته باشند.

وی گفت: براي حمايت و گسترش رشته های ورزشی بايد از تمامي امکانات ممکن بهرمند شويم و تمامي ادارات و نهاد هاي دولتي بايد سهم خود را از حمايت ورزش بدهند.

 فرماندار شهرستان نهاوند با اشاره به اينکه کشتی نهاوند نيازمند آشتی ملی است گفت: ورزش در نهاوند مخصوصا کشتی خيلی مظلوم است و بايد به فکر خلق درآمد جديد و مستمر براي کشتي نهاوند باشيم.

  در ادامه جلال صابريون رئيس هيات کشتی استان همدان با اشاره به تاريخ کشتی شهرستان نهاوند و وجود قهرمانان بزرگ کشتی نهاوند گفت: بهترين کشتی گيران ما در سطح ملی و بين الملل از شهرستان نهاوند است.

وی گفت: در چند ماه گذشته با تغييرات در راس هيات کشتي شهرستان وضعيت کشتی نهاوند به آرامش رسيده و نياز است با حمايت مديران ارشد شهرستان مشکلات اين رشته ورزشی که به عنوان ورزش اول شهرستان معروف است حل گردد.

 صابريون همچنين گفت: در تلاش هستيم در آينده نزديک کميته اقتصادی کشتی را با هدف حل مسائل و مشکلات کشتی به رياست فرماندار و عضويت شهردار،شوراي شهر،تربيت بدنی و اداره صنعت و معدن را تشکيل دهيم.

وي همچنين گفت: مجموعه ورزشی عليمراديان شهرستان نهاوند مکان مناسبي براي برگزاري اردوهاي تيم هاي ملی جمهوری اسلامی ايران است که تلاش ميکنيم بسترهای برگزاری اين اردوها را در شهرستان نهاوند فراهم نمائيم.

فرامرز سماوات رئیس هیئت کشتی نهاوند با بیان این که ورزش کشتی در نهاوند واقعا مظلوم است بیان داشت : چنانچه شرايط مالی مساعد شود و امكاناتي كه كشتي نهاوند نياز دارد، فراهم شود و بتوانيم در شرايطي بدون استرس فعاليت كنيم می توانیم كشتي نهاوند را دوباره به روز های اوج خود برسانیم.

وی گفت: شهرستان نهاوند با داشتن قهرمانانی مانند: سعید ابراهیمی دکتر حمید سیفی ، مرحوم علیرضا درویشی و بسیاری دیگر از کشتی گیران به نام کشور باید مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد و از همه مسئولان درخواست میکنم به ورزش اول شهرستان نهاوند نگاه ویژه ای داشته باشند.

سماوات بیان کرد: به هر حال نهاوند شهري است كه با كسب مجموع 15 مدال قهرماني جهاني- آسيايي در 3 دهه اخير توانسته به عنوان قطب و پايلوت كشتی در كشور مطرح شود؛ مدال‌هايي كه كسب هر كدام‌شان مستلزم سال‌ها خاك تشك خوردن بود تا در نهايت برگ زريني به افتخارات ورزشي اين شهرستان و استان بيفزايد.

وی افزود: با کمک و تعامل مسئولان و آشتی قهرمانان سابق و فعلی نهاوند است كه ميتوان كشتی نهاوند را نجات داد و همانند گذشته جوانان را جذب اين ورزش پهلوانی و جوانمردی كند.

دیدگاه شما