تازه های سایت

کد مطلب: 19307
10. خرداد 1393 - 13:18
مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان نهاوند برگزار شد.

DSC03585

 به گزارش پایگاه خبری گرو، طی مراسمی در سالن شهید باهنر نهاوند با حضور فرماندهی نیروی انتظامی استان همدان ، امام جمعه ، فرماندار و مسئولین ادارات و ارگانهای شهرستان نهاوند فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان نهاوند معرفی شد.

 دراین مراسم سردار مهدیان نسب فرمانده نیروی انتظامی استان همدان ، طی سخنانی با توجه به رضایتمندی مردم و مسئولین از زحمات سرهنگ نظری افزود: این افراد اسناد نیروی انتظامی هستند و به عنوان نیروهای کارآمد باید از تجربیات آنها استفاده شود .

وی افزود:شهرستان نهاوند با محوریت امام جمعه محترم و همکاری شورای تامین از نظر شاخص های امنیتی دارای رتبه خوبی در استان همدان است.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان بیان کرد: ولایت مداری، دین باوری،ارتقا امنیت اخلاقی و مبارزه با هنجارشکنان و توزیع کنندگان مواد مخدر از اولویت های نیروی انتظامی استان همدان است.

مهدیان نسب گفت: در بحث مبارزه با مواد مخدر در سال گذشته موفق عمل کردیم به عنوان استان برتر کشور در مبارزه با مواد مخدر انتخاب شدیم.

حجت الاسلام والمسلمین مغیثی امام جمعه نهاوند در ادامه این مراسم با تشکر از زحمات سرهنگ عباس نظری فرمانده سابق گفت: خوشبختانه نیروی انتظامی به وظیفه خود به خوبی عمل کرده و به عنوان بازوان نظام و ولایت فقیه از همه ظرفیت های خود برای خدمت به مردم و نظام اسلامی استفاده کرده است.

سرهنگ محسن اقبالیان فرمانده جدید نیروی انتظامی نهاوند

DSC03569

مغیثی گفت: شهرستان نهاوند به بركت وجود و تلاش نيروي انتظامي از امنيت مناسب برخوردار است كه جاي قدرداني از اين عناصر زحمت كش دارد.

وی به پیشرفت های انقلاب اسلامی در یک دهه گذشته اشاره کرد و گفت: مهمترین نقش را در به ثمر نشستن انقلاب مردم ایفا کردن و با پیروی از ولی فقیه توانستند بر انواع توطئه های داخلی و خارجی پیروز شوند.

فرماندار نهاوند نیز در ادامه با آرزوی موفقیت برای سرهنگ اقبالیان فرمانده جدید نیروی انتظامی نهاوند افزود: مجموعه نیروی انتظامی نهاوند با تعامل خوبی که هم در درون سازمان و هم در بیرون سازمان داشت توانست به موفقیت های بزرگی دست یابد.

عبدالملکی اظهار کرد:امنيت حق مسلم مردم ما است و لذا همه بايد با همكاري همه جانبه با پليس در جهت ايجاد امنيت گام بردارند.

در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ نظری در طول مدت خدمت در فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان نهاوند تقدیر و سرهنگ محسن اقبالیان به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان نهاوند معرفی گردید.

 

دیدگاه شما