تازه های سایت

کد مطلب: 17790
19. اسفند 1392 - 8:05
پایگاه خبری گرو: رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند گفت:طرح نوروزی این جمعیت از 28 اسفند شروع و تا 15 فروردین سال جدید ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری گرو محمد تقی شهبازی در نشست خبری با خبرنگاران نهاوندگفت: برنامه افتتاحی این جمعیت برای شروع عملیات ویژه نوروز با حضور مسئولین در روز 28 اسفند آغاز می شود و تا 15 فروردیماه ادامه خواهد یافت.

وی افزود: در جمعیت هلال احمر بیش از 90 در صد کارها توسط داوطلبان انجام می گیرد و برنامه های ویژه نوروز نیز با همکاری داوطلبین در سطح شهرستان عملی می شود.

وی به پایگاههای موجود هلال احمرشهرستان اشاره کرد و گفت: کار امداد رسانی جاده ای از طریق دو پایگاه ثابت فیروزان و همچنین قلعه قباد انجام می شود که در هرکدام از آنها سه نفر کشیک اداری و یکنفر به صورت تمام وقت قرار دارند .

رییس جمعیت هلال احمر نهاوند گفت:جمعیت هلال احمر نهاوند با بهره گیری از دو پایگاه عملیات امدادی ، دو چادر راهنمای مسافران نورزی و همچنین یک پایگاه کشیک تمام وقت اداری ،آماده ارائه خدمات امدادی به مسافران نورزی در نهاوند می باشد.

شهبازی افزود: برای راهنمایی مسافران نوروز نیز دو چادر امدادی در سطح میادین ورودی و خروجی شهربرپا می شود که در این مراکز دو نفر امدادگر حضور فعال دارند و مسافران را راهنمایی می کنند.

وی از آمادگی تیم ضربت جمعیت هلال احمر برای یاری رساندن به حوادث احتمالی جاده ای خبر داد و گفت: برای امداد رسانی به حوادث و سوانح احتمالی جاده ای یک تیم ضربت به استعداد پنج امدادگر زبده آماده عملیات به حالت آماده باش در آمده اند که در مواقع اضطراری به یاری مصدومان می شتابند .

وی افزود: در این زمینه به منظور پشتیبانی های بیشتر سوانح و حوادث جاده ای ،تیمهای امداد روستایی نیز طی این ایام به حالت آماده باش در می آیند تا درمواقع اضطراری بتوانند تیمهای عملیاتی را پشتیبانی نمایند .

وی گفت: به منظور اسکان اضطراری مسافران در راه مانده و یا با مشکلات ویژه حسینیه های واقع در مراکز روستایی با هماهنگی دهیاران آماده شده اند که در صورت نیاز مسافران در آن اسکان موقت می شوند .

وی همچنین از اجرای طرح فرشتگان رحمت در شهرستان خبر داد و گفت: یکی از برنامه های خوبی که جهت حمایت از افراد نیازمند در این ایام اجرا می شود طرح فرشتگان رحمت است که بر اساس این طرح سبد های غذایی به صورت خشکبار از سوی خیرین آماده می شود و با حفظ کرامت نیازمندان در اختیار آنان قرار می گیرد .

دیدگاه شما