تازه های سایت

کد مطلب: 17469
5. اسفند 1392 - 9:04
پایگاه خبری گرو : فرمانده نیروی انتظامی نهاوندگفت: 2 هزار عدد ترقه دست‌ساز و 30 کیلوگرم انواع مواد اولیه تهیه و ساخت مواد آتش‌زا در این شهرستان کشف شد.

546385_46CdJ13P

سرهنگ عباس نظری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گرو گفت:با نزدیک شدن ایام پایانی سال عده ای از افراد سودجو با هدف برهم زدن آسایش افراد، اقدام به ساخت و توزیع مواد محترقه پرخطر می نمایند که علاوه بر سلب آسایش شهروندان موجبات خطرات جانی و مالی مردم را نیز فراهم می سازند.

نظری گفت:در پی کسب اخبار واصله مبنی بر اینکه شخصی به هویت (م - ج) 24 ساله اهل و ساکن نهاوند در تهیه و ساخت مواد محترقه و آتش‌زا برای چهارشنبه آخر سال اقدام می‌کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان نهاوند قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس پس از انجام هماهنگی قضایی با همکاری اکیپی از کلانتری 11 در یک عملیات غافلگیرانه در بازرسی از منزل متهم در یکی از محلات سطح شهر، 2 هزار عدد ترقه دست‌ساز و 30 کیلوگرم انواع مواد اولیه آتش‌زا از جمله شوره، گل و سنگ‌ریزه مخصوص کشف کردند.

وی افزود: در این عملیات یک نفر نیز دستگیر شد که پس از تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی گردید.

وی ادامه داد: کارکنان این فرماندهی با نزدیکی به ایام پایانی سال، با تمام توان تلاش خود را برای مقابله با برهم زنندگان آسایش و امنیت عمومی مردم به کار خواهند بست.

وی به خانواده ها هشدار داد : با توجه به اینکه در سالیان گذشته شاهد بوده ایم که توزیع مواد محترقه وآتش زا نوعی بازی با مرگ بوده و خانواده های زیادی را داغدار کرده لذا در این ایام خانواده ها با کنترل فرزندان خود مانع تکرار این تجربیات تلخ شوند.

وی از شهروندان خواست هشدارهای پلیس را در خصوص استفاده از این مواد خطرناک جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک از این قبیل با مرکز فوریت‌های پلیس 110 تماس حاصل کنند.

دیدگاه شما