تازه های سایت

کد مطلب: 17255
23. بهمن 1392 - 12:18
پایگاه خبری گرو : رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت نهاوند گفت : روند توزیع سبد کالا در نهاوند عادی شده است.

546385_DWmNq89m

به گزارش پایگاه خبری گرو ، مجتبی رضایی گفت : خوشبختانه وضعیت توزیع سبد کالا در شهرستان نهاوند به صورت عادی می باشد و شهروندان می توانند با مراجعه به مراکز اعلام شده کالاهای خود را دریافت کنند.

وی گفت :در حال حاضر مرحله اول توزیع سبد کالا در سطح شهرستان در جریان می باشد و ازدحام مردم در مراکز توزیع کننده کمتر شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد .

رضایی گفت: از ابتدای توزیع سبد کالا در نهاوند تا کنون بیش از 17 هزار خانوارنهاوندی در مناطق شهری و روستایی سبد کالای خود را از فروشگاههای توزیع کننده کالا دریافت کرده اند.

وی گفت: با توجه به اینکه آمار دقیقی از خانوارهای مشمول سبد در نهاوند در اختیار ما نیست اما اقلام و کالاهای مورد نظر به میزان کافی در سطح شهرستان موجود و ذخیره شده است.

وی ازدحام مردم را در روزهای اولیه امری طبیعی عنوان کرد و گفت: معمولا افراد در روزهای اولیه برای دریافت کالا به یکباره به مراکز توزیع هجوم می برند ضمن اینکه بسیاری از مراجعین نیز از افرادی بوده اند که مشمول دریافت کالا نبوده و بدون اطلاع از وضعیت خود در صفهای جلوی فروشگاهها تجمع می کردند .

وی افزود : در سطح شهرستان مجموعا هفت مرکز توزیع سبد منظور شده است که یک مرکز آن در شهر فیروزان و بقیه در شهر نهاوند قرار دارد .

دیدگاه شما