تازه های سایت

کد مطلب: 16851
12. بهمن 1392 - 12:01
پایگاه خبری گرو : همزمان با 12 بهمن، سالروز ورود تاریخی امام راحل به ایران اسلامی و آغاز ایام الله دهه فجر، زنگ انقلاب اسلامی در مدارس شهرستان نهاوند نواخته شد .

DSC01754

به گزارش پایگاه خبری گرو ، در مراسم نمادین نواخته شدن زنگ انفلاب مدارس شهرستان نهاوند که در مدرسه تیزهوشان برگزار شد، دانش آموزان با خواندن سرود (خمینی ای امام) سالروز ورود تاریخی امام راحل پس از سال ها تبعید به ایران اسلامی را گرامی داشتند .

حجت الاسلام مغیثی امام جمعه نهاوند دراین مراسم گفت:  نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس ایران اسلامی، این امر مهم را تداعی می کند که نسل جوان و آینده ساز ایران اسلامی با وجود این که دوران انقلاب شکوهمند اسلامی را درک نکرده اند، ولی بر سر آرمان های امام راحل و شهیدان انقلاب اسلامی ایستاده اند و از انقلابی که به واسطه خون هزاران شهید به دست آمده پاسداری خواهند کرد .

وی گفت: همه ما باید شکرگزار این نعمت الهی باشیم و برای رسیدن به قله های پیشرفت و تعالی این کشور تلاش کنیم تا انقلاب اسلامی بتواند همچنان به رسالت خطیر خود که نشر صدای آزادی و استقلال است ادامه داده و در جهان باعث نابودی دشمنان استکباری و استعماری شود.

تکلو رئیس آموزش و پرورش شهرستان نهاوند در این مراسم گفت: دانش آموزان ایران اسلامی ، همچون امانتدارانی صدیق از این میراث گرانقدری که پدرانشان به قیمت رنج و سختی و تقدیم هزاران شهید برایشان به ارمغان آورده اند به درستی حراست کرده و با حضور تأثیرگذار خود در صحنه های مختلف اجتماعی و سیاسی نظیر راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن ، یأس و ناامیدی را نصیبت دشمنان ایران اسلامی خواهند کرد

DSC01733DSC01734

دیدگاه شما