تازه های سایت

کد مطلب: 16560
30. دى 1392 - 13:34
رئیس میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نهاوند گفت: همایش تخصصی تاریخ و فرهنگ در نهاوند با محوریت کاوش‌های باستان‌شناسی معبد لائودیسه برگزار می‌شود.

DSC00248

به گزارش پایگاه خبری گرو ، ابراهیم جلیلی از برپایی همایش تخصصی تاریخ و فرهنگ در نهاوند خبر داد و افزود: این همایش با محوریت کاوش‌های باستان‌شناسی معبد لائودیسه به سرپرستی مهدی رهبر برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این همایش دهم بهمن ماه و همزمان با ایام برگزاری جشنواره زمستانی در کانون فرهنگی ـ تربیتی شهید باهنر برگزار می‌شود.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نهاوند بیان داشت: افتتاح موزه تاریخ و هنر نیز که محل آن در ساختمان قبلی شورای شهر است در چهار بخش پیش از تاریخ، دوره تاریخی، دوره اسلامی و معاصر صورت می‌گیرد.

وی از برگزاری جنگ شادی نیز در نهاوند خبر داد و افزود: برگزاری این برنامه هنوز قطعی نشده اما در صورت نهایی شدن برای حضور شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

جلیلی با اشاره به توانمندی‌های نهاوند در زمینه گردشگری خاطرنشان کرد: موزه حاج آقاتراب، موزه مردم‌شناسی، خانه شهید قدوسی و مقبره شیخ ابوالقاسمی از جمله اماکن دیدنی این شهرستان است که گردشگران می‌توانند از آنها بازدید کنند.

دیدگاه شما