تازه های سایت

کد مطلب: 16467
27. دى 1392 - 12:14
پایگاه خبری گرو : مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: در شهرستان نهاوند یک‌هزار و 886 عضو رایگان کتابخانه‌ها شده‌اند.
خبرگزاری فارس: 22 هزار و 711 نفر به عضویت رایگان کتابخانه‌های همدان درآمدند
به گزارش پایگاه خبری گرو ، ارشاد استعدادی گفت : در هفته کتاب 22 هزار و 711 نفر به عضویت رایگان کتابخانه‌های همدان درآمدند.
وی ارتقای فرهنگ مطالعه در بین اقشار مختلف جامعه را کاری زمان‌بر و همگانی عنوان کرد و بیان داشت: این مهم نیاز به یک همیاری همگانی از جمله کتابداران و مردم دارد.

وی گفت:در شهرستان نهاوند یک‌هزار و 886 عضو رایگان کتابخانه‌ها شده‌اند .

استعدادی گفت :2 هزار و 105 کتاب اهدایی به کتابخانه‌ها و بازدید 10 هزار و 908 نفر از کتابخانه‌ها را در شهرستان نهاوند شاهد بوده‌ایم.

وی در خصوص گزارش آمارها و نتایج عملکرد اداره کل کتابخانه‌های عمومی همدان در بیست و یکمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: با تلاش و فعالیت‌های کتابداران و کارکنان این مجموعه شاهد آمارهای مثبت در تمام شاخص‌های مورد نظر در این هفته بوده‌ایم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان تعداد اعضا، تعداد کتب اهدایی و تعداد نفرات بازدیدکننده از کتابخانه‌ها را از شاخص‌های هفته کتاب برشمرد و اظهار داشت: در این هفته 3 هزار و 784 نفر به عضویت رایگان کتابخانه‌ها در شهرستان همدان درآمده‌اند.

وی با بیان اینکه 5 هزار و 259 کتاب به کتابخانه‌های شهرستان همدان اهدا شده است، افزود: 11 هزار و 223 نفر از کتابخانه‌های عمومی این شهرستان بازدید کرده‌اند.

استعدادی ادامه داد: در شهرستان ملایر نیز 4 هزار و 393 نفر به عضویت رایگان کتابخانه‌ها درآمده‌اند.

وی با بیان اینکه 979 عدد کتاب به کتابخانه‌های این شهرستان اهدا شده است، از بازدید 12 هزار و 755 نفر از کتابخانه‌های عمومی این شهرستان خبر داد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی گفت: فعالیت در عرصه فرهنگ از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید این اقدامات با سرعت ادامه پیدا کند.

وی گفت: ارتقاء فرهنگ کتابخوانی در نهایت منجر به افزایش ارتقاء فرهنگی جامعه خواهد شد.

دیدگاه شما