تازه های سایت

کد مطلب: 14218
13. آبان 1392 - 12:25

DSC00781

به گزارش پایگاه خبری گرو حجت الاسلام والمسلمین مغیثی امام جمعه نهاوند در جمع راهپیمایان روز 13 آبان در نهاوند ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم شریف و همیشه در صحنه نهاوند افزود : سیزده آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا یکی از منحصر به فردترین رخدادها در تاریخ انقلاب های مردمی در جهان است که در این روز تاریخی و حماسی هیمنه آمریکا شکسته شد و ایران اسلامی بواسطه ایمان و شور انقلابی جوانان خود در کانون توجه جهان قرار گرفت و امام (ره)  از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کرده و بزرگتر از انقلاب اول نامیدند.

امام جمعه نهاوند تاکید کرد: دانش‌آموزان در سال 57 در برابر رژیم پهلوی ایستادند و انقلاب اسلامی را به سمت پیروزی نهایی حرکت دادند که این روزدر تاریخ ماندگار شده است .

مغیثی یادآور شد: امروز باید دانش‌آموزان و دانشجویان با بصیرت و بینش وبا ولایت‌مداری در برابر دشمنان ایستادگی کنند تا شاهد موفقیت‌های بیشترنظام باشیم.
وی اضافه کرد: مبارزه ایران و استکبار در واقع مبارزه حق و باطل است و این مبارزه تداوم قیام عاشوراست .

وی با بیان اینكه دانش آموزان و دانشجویان در آن مقطع زمانی و بعد از آن در دوران هشت ساله دفاع مقدس به وظایف و تکالیف خود به نحو شایسته ای عمل کردند افزود: امروز در 13 آبان سال 1392 باید ببینیم ولایت از قشر جوان جامعه و دانش آموزان و دانشجویان برومند این مرز و بوم چه می خواهند .
امام جمعه نهاوند خاطرنشان ساخت: اطاعت بی قید و شرط از ولی امر مسلمین در این مقطع حساس زمانی که استکبار تمام توان خود را برای به زانو در آوردن ملت ایران بکار بسته فرض است و همگان باید با پرهیز از دامن زدن به اختلافات جزئی در مایوس نمودن دشمنان انقلاب سهیم باشند.

دیدگاه شما