تازه های سایت

کد مطلب: 11518
22. تير 1392 - 11:21
پایگاه خبری گرو : رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند گفت: با اعتبار اولیه 33 میلیون تومان گنبد جدید امامزاده جعفر(ع) نهاوند ساخته می شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مهر :حجت الاسلام مرتضی عزیزی از ساخت گنبد جدید امامزاده جعفر(ع) روستای کوهانی این شهرستان خبر داد.

وی عنوان داشت: این گنبد با پوشش اولیه و زیرین فلز ساخته خواهد شد.

عزیزی گفت: اعتبار اولیه این طرح 33 میلیون تومان است که توسط خیرین شهرستان نهاوند جمع آوری شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه طرح تابستانه نشاط معنوی با اهداف مختلف برگزار می شود، اظهار داشت: پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در فصل تابستان، پر کردن خلاء هایی که وجود دارد و شناساندن امامزاده های واجب التعظیم از جمله اهداف اداره کل اوقاف و امور خیریه دربرگزاری طرح نشاط معنوی است.

وی در خصوص اجرای برنامه در  کلاس های این طرح گفت: کلاس های آموزشی  قرآنی، معارف، هنری، ورزشی و تفریحی و برنامه های اردویی و زیارت بقاع متبرکه از مهمترین برنامه های طرح نشاط معنوی در تابستان امسال است.

رئیس اداره  اوقاف و امور خیریه نهاوند با اشاره به این که  مبلغین این طرح اعزامی از حوزه علمیه قم و دانشگاه علوم قرآنی هستند، گفت: این مبلغین  از 12 تیر تا 26 شهریور امسال در بقاع متبرکی که طرح برگزار می شود حضور داشته و در طول طرح نشاط معنوی به عنوان مسئول فرهنگی بقعه متبرکه هستند.

عزیزی  با بیان اینکه مبلغین اعزامی تمام فعالیت های فرهنگی بقعه و برگزاری کلاس های طرح نشاط را مدیریت خواهند کرد، گفت: طرح نشاط معنوی در فصل تابستان و در بقاع متبرکه به منظور غنی سازی اوقات فراغت و ارتباط بیشتر نوجوانان و جوانان از سه سال گذشته به طور مستمر برگزار می شود.

دیدگاه شما