تازه های سایت

کد مطلب: 10970
23. خرداد 1392 - 10:49
فرماندار نهاوند گفت : با همکاری عوامل اجرایی , نهاوند آماده برگزاری انتخاباتی با شکوه است

مجتبی مولوی فرماندار نهاوند در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گرو گفت : تمام تمعهیدات و اقدامات لازم برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و خلق حماسه سیاسی درشهرستان نهاوند انجام گرفته است که این حاصل ساعت ها کار ۴ هزار عضو عوامل اجرایی انتخابات در نهاوند است .

وی گفت :از کل ۹۶۹ نفر داوطلبی که برای شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کرده اند۵۰۷ نفر به شوراها راه خواهند یافت واز مجموع اعضای اصلی راه یافته به شوراها ۴۸۳ نفر عضو شوراهای روستایی و ۲۴ نفر نیز عضو شوراهای شهر خواهند بود و در ۱۵۰ روستای نهاوند و ۴ مرکز شهری انتخابات برگزار خواهد شد.

وی افزود : بی شک مردم همیشه در صحنه نهاوند با حضور خود در پای صندوق های رای به تحقق حماسه سیاسی کمک خواهند کرد و انشا الله شاهد انتخابات باشکوهی خواهیم بود .

وی در پاسخ به سوال خبرنگار گرو مبنی بر اینکه چرا اصول گرایان به اجماع بر سر یک کاندیدا نمی رسند گفت : حتما اصول گرایان در بین خودشان به نتیجه نرسیدند چون خودشان قبلا  گفته بودند که هرکس در نظر سنجی ها بیشتر رای بیاورد و با اقبال عمومی بیشتری روبرو شود به عنوان کاندیدای اصول گرایان معرفی خواهد شد .

وی گفت : بالاخره تشخیص با خودشان است و هر تصمیمی که به نظرشان به صلاح است باید گرفته شود و باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد وی در پایان گفت احتمال دارد در روزهای آینده این اتفاق بیفتد و اصول گرایان به یک کاندیدای واحد برسند.

دیدگاه شما