تازه های سایت

کد مطلب: 10670
18. خرداد 1392 - 8:29
پایگاه خبری گرو ، اخبارنهاوند : رئیس هئیت نظارت بر انتخابات شوراهای نهاوند گفت: 210 نفر در شهرستان نهاوند بر فرایند برگزاری چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی و شهر و روستا نظارت می کنند.

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو ، عبدالله عطایی در گردهمایی ناظرین انتخاباتی شوراهای اسلامی شهرهای نهاوند،گیان،برزول و فیروزان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشا د اسلامی اظهار داشت: مردم باید تخلفات احتمالی انتخابات را به هیئت نظارت شهرستان نهاوند گزارش دهند.

عطایی افزود: رعایت بی‌طرفی، امانتداری و انجام کار براساس قوانین و مقررات از خصوصیت های ناظران است تا خدشه‌ای در سلامت انتخابات وارد نشود.

وی بیان داشت: 210 ناظر در مناطق مختلف شهرستان نهاوند نظارت دقیقی بر روند انتخابات شوراها در مراحل مختلف انجام می‌دهند و  193  شعبه اخذ رأی در شهرستان نهاوند در نظر گرفته شده است تا انتخابات با کمترین دغدغه، شایسته و با صحت و سلامتی کامل برگزار شود.

رئیس هئیت نظارت بر انتخابات شوراهای نهاوند عنوان کرد: در شهر نهاوند 51 ناظر، بخش خزل 47 ناظر، بخش زرین دشت 19 ناظر، بخش مرکزی 57 ناظر و بخش گیان 16 ناظر بر روند انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا نظارت می کنند.

عبدالله عطایی ادامه داد: 12 سر بازرس در روز انتخابات با حضور در محل شعب اخذ رای بر روند برگزاری انتخابات نظارت مستقیم دارند و  نظارت هر 20 شعبه اخذ رای بر عهده یک سربازرس خواهد بود.

عطایی اظهار داشت: عالی‌ترین ناظر انتخابات خود مردم هستند که با چشم تیزبین و قانون‌مدار خود هرگز به گروه‌ها و افراد فرصت‌طلب اجازه نمی‌دهند از فرصت پیش‌ آمده به نفع خود استفاده کرده و یا از آن سوءاستفاده کنند.

وی بیان داشت: 24  خرداد مردم ایران با وفاداری و ابراز علاقمندی به مشارکت در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی بار دیگر نمادی از صلابت و اقتدار خود را به نمایش می‌گذارند و به هیچ کس اجازه نمی‌دهند تا کوچک‌ترین حرکت و کار غیرقانونی را در مسیر خارج از ضوابط و مقررات انجام دهند./مهر

دیدگاه شما