تازه های سایت

کد مطلب: 48135
23. آبان 1400 - 7:38
رئیس اداره تعزیرات حکومتی نهاوند گفت: طی هشت ماه گذشته ۹۷۶ پرونده در حوزه کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و درمان مورد رسیدگی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، قاسم بازدار با بیان اینکه طی هشت ماه گذشته ۹۷۶ پرونده در حوزه کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و درمان مورد رسیدگی قرار گرفت افزود: در بخش کالا و خدمات ۶۸۶ فقره پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته که ۳۷۰ فقره آنها مختومه شده است.

وی با بیان اینکه در این راستا متخلفان به پرداخت ۳ میلیارد و ۴۱۲ میلیون و ۴۳۰ هزار و ۷۲۰ تومان جزای نقدی محکوم شده‌اند افزود: در بخش قاچاق کالا و ارز نیز ۸۰ فقره پرونده وارده داشتیم که پس از رسیدگی به آنها ۷۸ فقره آن مختومه اعلام شد و در مجموع متخلفان به ۲۲۱ میلیارد و ۴۳۷ میلیون و ۲۴۸ هزار و ۹۲۲ تومان جریمه نقدی محکوم شدند.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی نهاوند افزود: در حوزه بهداشت و درمان ۱۲۹ پرونده وارده مورد رسیدگی قرار گرفته که ۱۲۴ مورد آن مختومه و مجموعا پرداخت ۴۱ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان جزای نقدی در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در حوزه هیات بدوی ۸۱ پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته که ۷۷ مورد آن مختومه شده و  به پرداخت ۲ میلیارد و ۲۲۷ میلیون و ۳۲۳ هزار و ۳۴۰ تومان محکوم شده‌اند.

بازدار همکاری مردم برای جلوگیری از قاچاق کالا و ارز را مهم دانست و گفت: از مردم می‌خواهیم برای جلوگیری از قاچاق کالا و یا احتکار، انبارها و مراکزی را که در آن کالای قاچاق نگهداری می‌شود را به شماره تلفن ۱۲۴ اداره صنعت و معدن و یا ۱۳۵ اداره تعزیرات اطلاع دهند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون با دقت بیشتری نانوائی‌ها را رصد کرده و به فعالیت آنها به ویژه در زمینه وزن و کیفیت نان ورود پیدا کرده‌ایم گفت: شکایتی که اغلب نانوایی‌های شهرستان در خصوص نان دارند مربوط به کیفیات آرد است که البته این موضوع به کارخانه‌های آرد برمی‌گردد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی نهاوند گفت: در حوزه توزیع مرغ و تخم مرغ نیز پیگیری‌های لازم از سوی اداره صمت و اتاق اصناف صورت گرفته که خوشبختانه مشکل عمده‌ای وجود ندارد و فقط تعداد انگشت‌شماری از مرغ فروشیها مبادرت به فروش مرغ بیشتر از قیمت مصوب کردند که با آنان نیز برخورد شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما