تازه های سایت

کد مطلب: 47658
8. مهر 1400 - 8:40
سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند با بیان اینکه ۱۰ پروژه ورزشی نیمه تمام در نهاوند وجود دارد گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهاوند بین ۳۰ تا ۵۰ درصد است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سلیمان جوانمردی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: عملیات اجرایی خوابگاه مجموعه ورزشی بانوان این با مساحت یک‌هزار و ۲۰۰ متر مربع در سه طبقه از سال ۱۳۹۰ آغاز شده که تاکنون یک میلیارد و ۱۵۴ میلیون تومان برای آن هزینه شده و در حال حاضر دارای پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی است.

وی با بیان اینکه تکمیل این خوابگاه ورزشی یکی از نیازهای اصلی شهرستان برای اجرای برنامه‌ها از جمله برگزاری مسابقات کشوری است اضافه کرد: به منظور ادامه عملیات اجرایی خوابگاه ورزشی بانوان، در سال جاری ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل منابع استانی به این شهرستان اختصاص داده شده است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند در ادامه به طرح‌های نیمه تمام در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر حدود ۱۰ پروژه ورزشی نیمه تمام در سطح شهرستان وجود دارد که میزان پیشرفت فیزیکی آنها بین ۳۰ تا ۵۰ درصد است.

وی به مهمترین طرح‌های در حال اجرا اشاره کرد و گفت: یکی از طرح‌هایی که هم اکنون در حال اجراست، سالن ورزش باستانی روستای دهفول است که در سه طبقه و به مساحت ۶۲۰ مترمربع از سال ۱۳۹۰ آغاز شده و تاکنون ۷۳۳ میلیون تومان برای آن هزینه شده است.

جوانمردی با بیان اینکه این پروژه در حال حاضر فعال بوده و در مرحله دیوارچینی قرار دارد یادآور شد: این پروژه هم اکنون دارای پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصدی است که برای ادامه فعالیت آن در سال جاری ۵۰۰ میلیون تومان برای ادامه ساخت آن مصوب شده است.

وی در ادامه به وضعیت اعتباری طرح‌های ورزشی نهاوند اشاره کرد و گفت: در سال جاری ۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و استانی برای این شهرستان به تصویب رسیده که با پیگیر‌ی‌های نماینده مردم نهاوند در مجلس ۱۳ میلیارد تومان دیگر به آن اضافه شده و به ۲۲ میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان رسیده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند در پایان به دیگر طرح‌های نیمه تمام در دست اجرا اشاره کرد و افزود: با توجه به وضعیت اعتبارات شهرستان ما پیشنهاد احداث هفت زمین چمن مصنوعی را داده‌ایم که یک زمین آن در شهر نهاوند و مابقی در مناطق روستایی است که تاکنون یک زمین چمن در روستای زرامین مورد بهره‌برداری قرار گرفته و مابقی نیز در حال اجرا است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما