تازه های سایت

کد مطلب: 33129
26. مهر 1396 - 7:47
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: نبود تقاطع و گذرگاه ایمن مهمترین عامل بروز سوانح جاده ای در محور نهاوند - فیروزان است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ رضا عزیزی با اعلام این مطلب گفت: شامگاه دوشنبه یک دستگاه خودروی سواری پیکان در جاده نهاوند - فیروزان در حال تردد بود که با خودروی وانت بار به صورت رخ به رخ برخورد کرد.
وی اضافه کرد: در این سانحه پنج سرنشین این 2 وسیله نقلیه به شدت مجروح شده و به مرکز درمانی منتقل می شوند.
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: عامل بروز این سانحه جاده ای طبق نظر کارشناسان پلیس راه، تجاوز به چپ سواری پیکان بوده است.
سرهنگ عزیزی توضیح داد: بالا بودن شمار روستاهای دارای سکنه در این مسیر، رعایت نکردن حق تقدم هنگام دور زدن و ورود نابهنگام و بدون رعایت حق تقدم خودروها از مسیر فرعی به اصلی عامل اصلی بروز سوانح جاده ای در این مسیر شریانی است.
وی بیان کرد: تقاطع های پیش بینی شده در این جاده نیز استاندارد نبوده و باید تقاطع های تی (T) شکل با در نظر گرفتن رمپ هایی برای دور زدن یا احداث زیرگذر اصلاح شوند.
رئیس پلیس راه استان همدان اضافه کرد: همچنین برای کاهش سوانح فوتی و جرحی در این مسیر باید این جاده 2 طرفه به بزرگراه تبدیل شود.
سرهنگ عزیزی ادامه داد: هنگام دور زدن در این جاده طبق قانون ابتدا باید خودرو را به منتهی الیه سمت راست هدایت کرده و پس از مطمئن شدن از ایمن بودن مسیر برای ادامه تردد اقدام به دور زدن کرد ولی این موضوع در جاده نهاوند فیروزان از سوی رانندگان رعایت نمی شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما