تازه های سایت

کد مطلب: 27183
13. خرداد 1395 - 12:26
فرمانده سپاه نهاوند گفت: امشب 940 نفر از زائران نهاوندی برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی به حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ کامران کریمی در ستاد هماهنگی برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) گفت: همه هماهنگی‌های لازم برای اعزام زائران نهاوندی به مرقد مطهر حضرت امام انجام‌شده است و این زائران امشب اعزام می‌شوند.

وی اظهار کرد: امسال سهمیه‌ای که برای شهرستان نهاوند در نظر گرفته‌شده است 940 نفر است و مسئولیت کمیته اعزام به سپاه نهاوند واگذارشده است.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: در اعزام زائران به مرقد مطهر اولویت را به کسانی داده‌ایم که برای اولین بار است که در مراسم سالگرد امام راحل شرکت می‌کنند.

وی بیان داشت: کار ثبت‌نام طبق روال در پایگاه‌های بسیج و حوزه‌ها به‌خوبی انجام شد و برای اعزام هیچ‌گونه مشکلی نداریم.

فرمانده سپاه نهاوند عنوان کرد: در هر اتوبوسی که اعزام می شود یک روحانی و مسئول نیز همراه زائران خواهد بود و بسته های فرهنگی نیز به محوریت معرفی آثار و تفکرات حضرت امام در اختیار زائران قرار می گیرد.

کریمی گفت: حضور نوجوانان و جوانان و شور و شوق انها برای حضور در این مراسم نشان می‌دهد که اصول و تفکرات امام راحل تا چه اندازه در بین کسانی که دوران امام را درک نکرده‌اند وجود دارد و این نشان‌دهنده این است که راه و روش امام برای همیشه در بین مردم ایران اسلامی زنده و پویا است.

وی افزود: امروز وظیفه همه ما ادامه دادن راه امام خمینی (ره) و پیروی از جانشین بر حق ایشان مقام معظم رهبری است که به‌حق به‌خوبی و باقدرت راه و روش حضرت امام خمینی (ره) را ادامه داده است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما