تازه های سایت

کد مطلب: 18622
6. ارديبهشت 1393 - 8:27

امام جمعه نهاوند گفت:اساس اقتصاد تولید است و بنای تولید نیز بر کار و تلاش استوار است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام و المسلمین مغیثی در خطبه های نماز جمعه این هفته نهاوند استقلال اقتصادی را در گرو کار و تولید عنوان کرد و افزود: دولتمردان باید به گونه ای برنامه ریزی کنند که هم از سرمایه ها و هم از کار حد اکثر استفاده صورت گیرد.

 مغیثی بیان داشت: فرهنگ صرف هجویی در همه عرصه ها تبلیغ و تبدیل به فرهنگ عمومی شود و همه مردم و مسئولان برای مقابله با تحریم ها و فشارهای اقتصادی غرب با وحدت و همدلی بحث اقتصاد مقاومتی را پشت سر بگذارند.

وی افزود: استقلال اقتصادی جزء اهداف انقلاب اسلامی بوده و لذا جهت گیریها باید به گونه ای باشد که هم در زمینه های اقتصادی و هم از نظر فرهنگی مستقل باشیم و تحت تاثیر فرهنگ غرب قرار نگیریم.

امام جمعه نهاوند در ادامه خطبه های خود با اشاره به فرارسیدن روز شوراها و اهمیت آن در دین مبین اسلام گفت: شورا یکی از اصول اساسی دین مبین اسلام است که ریشه قرآنی دارد و حکومت دینی ما نیز در بخشهایی نشات گرفته از آن است .

وی از ایجاد اختلافات مذهبی مسلمانان به عنوان ترفند دشمنان یاد کرد و افزود: اختلافات مذهبی بین مسلمانان نقشه دشمن است که که می خواهد با آن هر دو مذهب را از بین می برد .

وی راهکار مقابله با این ترفند را پرهیز از اختلافات بین شیعه و سنی ذکر کرد و گفت: امروز توهین به مقدسات اهل تسنن توسط شیعیان حرام است و اگر کسی به مقدسات دیگری توهین کرد آب به آسیاب دشمن ریخته است زیرا دشمنان به دنبال این مساله هستند که توان امت اسلام را کاهش دهند تا از این طریق بتوانند امنیت اسرائیل را تامین کنند.

دیدگاه شما