تازه های سایت

کد مطلب: 13342
7. مهر 1392 - 8:54
پایگاه خبری گرو : شهردار شهر نهاوند گفت: تپه ابوذر با کمک و مشارکت بخش خصوصی به بام نهاوند تبدیل می شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، نادر اسماعیلی گفت: از بخش خصوصی دعوت کرده ایم برای تبدیل تپه ابوذر  بعنوان بام شهرستان نهاوند با شهرداری نهاوند همکاری و مساعدت کند که در این زمینه هم توافقات اولیه انجام شده است.

ss850800_20130602_072058

اسماعیلی با بیان اینکه تپه ابوذر نهاوند دارای 120 هکتار مساحت است که 60 هکتار آن پوشیده از انواع درختان جنگلی است، یادآور شد: در سال 1383 سند مالکیت آن به نام شهرداری صادر شده است.

وی با بیان اینکه طبق موارد پیش بینی شده  که با بخش خصوصی مطرح شده است، گفت: بسیاری از امکانات  از قبیل مجسمه و المان‌های انتزاعی، جزیره‌ مصنوعی، بازی‌های مهیج  کافی‌شاپ، رستوران با غذاهای محلی و سنتی به، مسجد، سرویس بهداشتی و شهر بازی در این مجموعه گردشگری  برای استفاده مردم در نظر گرفته خواهد شد.

شهردار نهاوند با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های موجود و امکانات بالقوه یکی از ویژگیهای مدیر موفق است، ابراز داشت: در استفاده هر چه بهتر از امکانات موجود اگر برنامه ریزی های لازم صورت نگیرد، موفقیتی حاصل نخواهد شد.

نادر اسماعیلی از آغاز عملیات آسفالت و لکه گیری همه خیابانها و معابر سطح شهر نهاوند خبر داد و گفت: با توجه به در پیش بودن فصل سرما و آب گرفتگی معابر و خیابانها عملیات آسفالت و لکه گیری همه  خیابانها و معابر شهر نهاوند  با اعتبار 150 میلیون تومان در هفته جاری آغاز می شود.

اسماعیلی افزود: مهمترین مشکل و مانع توسعه و پیشرفت شهری و تغییر مبلمان شهری نهاوند کمبود اعتبار و نداشتن درآمد پایدار است که در این زمینه قصد داریم با همکاری و مشارکت بخش خصوصی برنامه های اصولی و درآمد زایی را اجرا کنیم.

دیدگاه شما