تازه های سایت

کد مطلب: 56072
18. ارديبهشت 1403 - 8:24
قهرمان مسابقات وزنه برداری دختران نوجوان کشور با اشاره به اینکه وزنه برداری بانوان کمتر از ۶ سال فعالیت خود را شروع کرده و هنوز اول راه هستیم گفت: توان تصاحب سکوهای جهانی و المپیک را در آینده‌ای نزدیک داریم.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، تارا درویشی در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: وزنه برداری رشته‌ای قدرتی است و بسیاری از دختران توانمندی خود را در این رشته محک می‌زنند و در همین سال‌های اخیر استعدادهای این ورزش توانسته‌اند در سطح بین‌المللی به مدال برسند.

این ورزشکار که برای نخستین بار در رده سنی نوجوانان موفق به کسب عنوان قهرمانی دسته ۶۴ کیلوگرم شده است، خاطرنشان کرد: هدفم حضور در مسابقات جهانی و المپیک است.

وی اضافه کرد: می‌دانم راه سختی در پیش دارم اما برای دختران ایرانی خواستن توانستن است و این را در خیلی از رشته‌های ورزشی مشاهده کرده‌ام.

درویشی در خصوص برگزاری مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور به میزبانی همدان گفت: این رقابت‌ها در سطح بسیار بالایی در حال برگزاری است و برای نخستین بار در رده سنی نوجوانان به میدان رفتم.

وی افزود: سال قبل در المپیاد استعدادهای برتر کشور توانستم عنوان قهرمانی را به دست آورم و می‌خواهم این ورزش را تا کسب مدال‌های رنگارنگ آسیایی، جهانی و المپیک ادامه بدهم.

این وزنه بردار اهل نهاوند استان همدان یادآور شد: برای موفقیت در عرصه‌های بین‌المللی نیاز به تجهیزات بروز و استاندارد داریم که امیدواریم وزارت ورزش با حمایت از فدراسیون و استان‌ها، در تامین این امکانات کمک کند.

تارا درویشی وزنه بردار دسته ۶۴ کیلوگرم نوجوانان همدان موفق به کسب سه نشان طلا و سکوی قهرمانی مسابقات وزنه‌برداری کشور شد.

درویشی توانست حدنصاب ورودی تیم ملی را کسب کند.

دیدگاه شما