تازه های سایت

کد مطلب: 56023
12. ارديبهشت 1403 - 8:35
جانشین فرمانده انتظامی استان همدان گفت: یک متهم، به سرقت ۲۹ دستگاه خودرو با همراهی همدستانش اعتراف کرد که با راهنمایی وی یکی از خودروهای مسروقه کشف و تحویل مالک شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سردار رضا زارعی بیان کرد: پس از وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان نهاوند، تیم ویژه پلیس آگاهی شهرستان به منظور شناسایی و دستگیری سارق کشف علمی سرقت ها تشکیل شد.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و به کارگیری امکانات سازمانی و شگردهای خاص پلیسی موفق به شناسایی یک نفر با سوابق متعدد شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان اضافه کرد: در تحقیقات مشخص شد سارق پس از سرقت، خودرو را بلافاصله با همکاری همدستانش از شهرستان خارج و به یکی از استان های همجوار انتقال می داد.

سردار زارعی ادامه داد: با توجه به اطلاعات به دست آمده، مشخص شد سارقان به صورت باندی اقدام به سرقت می کردند و در نهایت با هماهنگی پلیس آگاهی استان، ۲ تیم از ماموران پلیس آگاهی نهاوند به استان همجوار مراجعه و متهم اصلی را دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل کردند.

وی درباره شگرد سارقان اظهار کرد: متهم به همراه ۲ نفر از دوستان پس از گشت زنی داخل شهر نهاوند و انتخاب خودروی مورد نظر، نسبت به سرقت، انتقال وسیله نقلیه به خارج از استان و فروش آن اقدام می کردند.

دیدگاه شما