تازه های سایت

کد مطلب: 53067
3. خرداد 1402 - 22:28
«مهدی مقدم» معاون فرهنگی و هنری ستاد عالی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد کشور از ۳ دهه تلاش «علی سهرابی» کارمند صداوسیمای مرکز همدان و فعال در حوزه‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین تولید مستندهای فاخر و ارزشمند در استان همدان تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، در مراسمی با حضور «مهدی مقدم» معاون فرهنگی و هنری ستاد عالی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد کشور و مسئولان فرهنگی استان همدان از زحمات «علی سهرابی» کارمند صداوسیمای مرکز همدان فعال در حوزه‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تجلیل شد.

او دارای مدرک تحصیلی کارشناسی علوم اجتماعی با گرایش پژوهشگری متولد ۱۰ فروردین ۱۳۵۴ در شهرستان نهاوند است. سهرابی فعالیت خبری هنری و فرهنگی خود را در سال ۱۳۷۴ با روزنامه کیهان و ماهنامه ندای ابوذر و سپس نشریه فردای نهاوند شروع کرد. همزمان با فعالیت‌های هنری و ورزشی در عرصه‌های فرهنگی و خبرنگاری و فضای مجازی هم سابقه کاری دارد.

وی همچنین مسئول بسیج رسانه و از خبرنگاران نهاوند است که در جشنواره‌های مختلف ملی و بین المللی رتبه‌های اول تا سوم و شایسته قدردانی را در رشته های خبرنگاری، عکاسی و مستند تلویزیونی کسب کرده است.

از مهمترین فعالیتهای فرهنگی، هنری و عناوین کسب شده ملی و بین‌المللی وی می‌توان به مدیریت نمونه کانونهای فرهنگی وهنری مساجد استان، عضو خبرنگاران صندوق اعتباری هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عضو انجمن خبرنگاران ایران، مدیر روابط عمومی وامور رسانه همایشهای ملی عفاف و حجاب، کسب رتبه سوم جشنواره بین‌المللی یک دقیقه قرنطینه در برج میلاد تهران، کسب رتبه سوم جشنواره ملی عکس نگاه سرخ گرگان، کسب رتبه دوم جشنواره ابوذر همدان، کسب رتبه دوم جشنواره ملی خبرآباد به میزبانی استان مرکزی اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما