تازه های سایت

کد مطلب: 52977
24. ارديبهشت 1402 - 8:12
اعضای جمعیت هلال‌احمر نهاوند با حضور مسئولین استان و شهرستان تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، با حضور فرماندار نهاوند، مدیرکل بحران استانداری و مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی معاونین فرماندار از اعضای جمعیت هلال‌احمر شهرستان نهاوند تجلیل شد.

در این مراسم ضرغام احمدوند با بیان اینکه نشان هلال‌احمر، نشان امید است؛ گفت: خوشبختانه امروز خدمات هلال‌احمر در سطح دنیا، کشور و استان بسیار تحسین‌برانگیز است.

وی با اشاره به اینکه امدادگران هلال‌احمر همواره در سوانح و حوادث جاده‌ای با تمام توان و دلسوزی برای رهایی گرفتار شدگان تلاش می‌کنند، گفت: در شرایط بحرانی زلزله سوریه و ترکیه دیدیم که هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران بااقتدار هرچه‌تمام‌تر برای نجات جان همنوعان خود عازم مناطق زلزله‌زده شدند.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه امروز باید همه ما حداقل مهارت‌های امدادی به‌منظور حفظ جان خود و دیگران را فرابگیریم، گفت: در بحث وقوع بحران‌هایی همچون سیل و زلزله هرچه آموزش‌های لازم بیشتر و کامل‌تر برگزار شود قطعاً در شرایط بحران واقعی شاهد تلفات جانی کمتری خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت بحران استانداری و جمعیت هلال‌احمر استان اقدامات خوبی در این زمینه انجام داده‌اند، گفت: انتظار داریم آموزش‌وپرورش و هم دستگاه‌های اجرایی برای افراد جامعه هدف خود کلاس‌های آموزشی لازم را با همکاری هلال‌احمر برگزار کنند.

دیدگاه شما