تازه های سایت

کد مطلب: 52969
23. ارديبهشت 1402 - 8:31
فرمانده سپاه نهاوند گفت: ۱۷ کمیته در شهرستان برای بهتر برگزار شدن کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان فعالیت می کنند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه نهاوند در جلسه پشتیبانی کنگره ۸۰۰۰ شهید استان همدان گفت: در جهت برگزاری کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان برنامه های زیادی در شهرستان نهاوند اجرا شده و این ر ند ادامه دارد.

 وی با بیان اینکه شهرستان نهاوند ۸۵۳ شهید سرافراز را تقدیم کرده است، اظهار داشت: در شهرستان نهاوند ۱۷ کمیته زیر نظر دبیر و با مشارکت نهادها و موسسات مختلف عهده‌دار انجام امور برنامه‌ریزی و اجرایی این کنگره هستند.

مختاری افزود: سر فصل‌های اصلی فعالیت‌های کنگره تولیدات ماندگار فرهنگی، ساخت آثار ماندگار نمادین، تحقیقات علمی و پژوهشی، بازدیدها، گردهمایی‌ها و تجلیل‌ها، برگزاری همایش و جشنواره، تبلیغات و فضاسازی، برگزاری نمایشگاه‌ها و نامگذاری‌ها است که در شهرستان نهاوند کارهای بسیار خوبی در این راستا انجام شده است.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: برنامه های در دست اقدام شهرستان نهاوند در راستای این کنگره شامل برگزاری یادواره شهدای شهرستان با سخنرانی آقای محسن رضایی معاونت اقتصادی رئیس جمهور، سرکشی از خانواده‌های شهدا، مسابقه فرهنگی هنری از کتب شهدا و کتاب آب هرگز نمی میرد، تولید محتوا، تهیه مستند قهرمان مرصاد، شهید شوهانی، شهید طالبیان و یاران ایشان فضاسازی‌ های سطح شهرستان و برنامه های متنوع دیگری است.

ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند نیز در این جلسه گفت: در راستای کنگره ۸ هزار شهید استان همدان جلسات مختلفی را به برکت خون شهدا برگزار کردیم از خانواده های معزز شهدا دیدار و دلجویی کرده ایم و این دیدار و سرکشی ها باید مستمر باشد و به مشکلات این خانواده ها رسیدگی شود.

وی افزود: شهرستان نهاوند بواسطه ی اینکه مردمی انقلابی دارد همواره پای کار نظام و انقلاب بوده و در تمام یادواره های شهدا حضور پررنگ آنها را می توان مشاهده کرد.

احمدوند تصریح کرد: مادران و بانوان نهاوندی نیز در راستای فرهنگ ایثار و شهادت گام بر می‌دارند و همیشه پای کار نظامند.

فرماندار نهاوند بیان داشت: هر کار فرهنگی که در شهرستان انجام می شود باید در راستای این کنگره باشد و نهایت تلاشمان را خواهیم کرد که برنامه ها را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم.

دیدگاه شما