تازه های سایت

کد مطلب: 50649
18. مرداد 1401 - 9:53
فرماندار نهاوند در نشست هم اندیشی با یگان شهید سلیمانی؛
روحیه مطالبه‌گری و دغدغه‌مند بودن بسیاری از مشکلات را حل‌وفصل می‌کند

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند به همراه شهروز کیانی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری نهاوند در دیدار با یگان شهید سلیمانی با بیان اینکه روحیه مطالبه‌گری و دغدغه‌مند بودن بسیاری از مشکلات را حل‌وفصل می‌کند، گفت: خوشبختانه امروز شاهد هستیم یا حضور اعضای یگان شهید سلیمانی بسیاری از مشکلات و ضعف‌های پیدا و پنهان در شهرستان در جلسات مختلف مطرح و تا رسیدن به نتیجه پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه مشکلات مختلف شهرستان در زمینه راه، بهداشت و درمان از موارد مُبَرهَن است که همواره مورد توجه اعضا است، گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت‌گرفته در سفر ریاست محترم جمهور به استان همدان ۳۲۷ میلیارد تومان اعتبار برای رفع مشکلات و موضوعات مختلف به شهرستان نهاوند اختصاص‌داده‌شده است.

فرماندار نهاوند با تأکید بر اینکه اعتبارات سفر ریاست محترم جمهور دارای تخصیص ۱۰۰ درصدی است، گفت: با جذب این اعتبار بسیاری از مشکلات، تنگ ناها و نارسایی‌های موجود در شهرستان که مردم را متوجه خودکرده است رفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه ظرفیت سپاه و بسیج در بحران‌ها و مشکلات کشور همواره گره‌گشا بوده است، گفت: خوشحالیم امروز در بحث نظارت و بررسی نقاط ضعف و مشکلات شهرستان نیز یگان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با محوریت سپاه ناحیه نهاوند با حضور پیش‌کسوتان جهاد و شهادت مشغول بکار شده است.

احمدوند با تأکید بر اینکه سپاه و سایر نیروهای مسلح بازوان قدرتمند دولت و مایه افتخار و اقتدار کشور هستند، گفت: یکی از موضوعات و مواردی که باید در این یگان به آن پرداخته شود مشکلات و معضلات فرهنگی در زمینه‌های ازدواج جوانان، فرزندآوری و افزایش جمعیت است.

وی افزود: امیدواریم با ترویج آموزه‌های دینی و سبک زندگی ایرانی اسلامی به همت این یگان شاهد رفع برخی مشکلات در حوزه فرهنگ و اجتماع باشیم.

دیدگاه شما