تازه های سایت

کد مطلب: 48860
5. بهمن 1400 - 7:52
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: ۶۳ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته دراین استان شناسایی شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمد طاهری گفت: آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در استان به صفر رسید به نحوی که در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا گزارش و ثبت نشده است.

او گفت:همچنین با شناسایی ۶۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان، مجموع  بیماران بستری مثبت به ۳۱ هزار و ۲۰۶ و بیماران سرپایی مثبت به ۱۰۰ هزار و ۴۶۷ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت:آمار متوفیان کرونا در این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به سه هزار و ۱۶۶ نفر رسیده است.

طاهری گفت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲۸ نفر بود که ۱۸ نفر از مراجعان به بیمارستان‌ها در بخش عادی بستری شدند.

او گفت:همچنین ۱۱ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۳۰ بیمار بستری در بیمارستان‌های استان وخیم گزارش شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری (از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۶۵۳، بهار یک هزار و ۵۷۰، تویسرکان یک هزار و ۵۹۸، رزن یک هزار و ۲۴۲، درگزین ۴۲۱، فامنین ۴۱۵ و کبودراهنگ یک هزار و ۵۴۸ نفر است.

طاهری گفت:همچنین تاکنون پنج هزار و ۸۱۰ نفر در ملایر، چهار هزار و ۱۷۱ نفر در نهاوند و ۱۲ هزار و ۹۳ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

براساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما