تازه های سایت

کد مطلب: 47827
24. مهر 1400 - 8:01
رئیس شورای شهر نهاوند گفت: توسعه فضای سبز یکی از مهمترین برنامه‌ها و اولویت کاری شورای شهر و شهرداری نهاوند است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، صفی‌الله خرم‌آبادی اظهار داشت: خوشبختانه  اعضای شورای شهر ششم نهاوند در دوره‌ای مشغول به کار شدیم که مجموعه‌ مدیران پرتلاش در شهرستان مشغول خدمت به مردم هستند و همه تلاش‌ خود را در این راه به کار بسته‌اند.

وی تصریح کرد: اگرچه شهر نهاوند از نظر توسعه فضای سبز آن‌طور که باید عدالت در نقاط مختلف شهر رعایت نشده است اما ارتقای فضای سبز و ایجاد چشم‌اندازی زیبا در محله‌ها، میادین و بلوارهای نقاط مختلف شهر در دستور کار شورای شهر و شهرداری است.

خرم‌آبادی افزود: مناطقی در سطح شهر از جمله جوادیه، دستغیب، کوی‌حاجیان، کوی سرباز، شاطرآباد و گل زرد نقاطی هستند که متاسفانه فاقد پارک و فضای سبز هستند.

وی با بیان این‌که احداث فضای سبز در این مناطق از اولویت‌های شورای شهر نهاوند است، تاکید کرد: در سال ۹۷ سرانه فضای سبز در شهر نهاوند ۹.۸ مترمربع، در سال ۹۸ سرانه فضای سبز ۱۰.۲ مترمربع و در سال ۹۹ به ۱۱.۲ مترمربع رسیده است و در مجموع سرانه‌ی فضای سبز در سطح شهر نهاوند مناسب نیست و باید با حمایت دستگاه‌های خدمات‌رسان و تلاش شهرداری سرانه‌ی فضای سبز در شهر نهاوند افزایش یابد.

رئیس شورای شهر نهاوند خاطرنشان کرد: امیدواریم با حمایت مسئولان و دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرستان و تلاش اعضای شورای شهر بتوانیم قدم‌های موثری را برای آبادانی شهر نهاوند برداریم و به شعارهای انتخاباتی خود جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما