تازه های سایت

کد مطلب: 47549
29. شهريور 1400 - 8:17
گروه‌های جهادی نهاوند این روزها در مناطق محروم نهاوند مشغول خدمات‌رسانی در عرصه‌های آموزشی، عمرانی فرهنگی و مذهبی هستند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، اردوهای جهادی در روستاهای محروم شهرستان نهاوند به همت گروه جهادی شهید محسن امیدی با خدمات متنوع در حال اجرا است.

خدمت‌رسانی درزمینه‌های مختلف، آموزشی برای دانش آموزان، برگزاری کلاس‌های عقیدتی و فرهنگی برای مردم روستا، مشاوره‌های تخصصی حقوقی، مشاوره‌های تخصصی درزمینهٔ بهداشت، کشاورزی، باغ داری و دام داری از فعالیت‌های این گروه جهادی بسیج دانشجویی نهاوند است.

دیدار چهره به چهره با مردم و پیگیری مشکلات و مطالبات مردمی و رایزنی جهت حل مسائل روستا بخش دیگری از خدمت‌رسانی کاروان جهادی گروه شهید محسن امیدی است.

با توجه به تسریع درروند واکسیناسیون کرونا در شهرستان نهاوند کمک به بخش بهداشت و درمان نیز یکی دیگر از بخش‌های فعالیت جهادگران بسیجی نهاوند است.

ویزیت رایگان، خدمات پزشکی، کمک به تزریق واکسن و نوبت‌دهی رایگان جهت واکسیناسیون از دیگر اقدامات این گروه‌های جهادی در روستاهای محروم نهاوند است.

کاروان جهادی گروه جهادی شهید محسن امیدی باهدف خدمت‌رسانی به قشر محروم جامعه، خدمت‌رسانی خود را به‌صورت گسترده در چند روستا خصوصاً دورافتاده‌ترین روستاهای شهرستان نهاوند به ثمر رسانده و با استقبال بی‌نظیر مردم مناطق محروم مواجه شده است و برگزاری این اردوهای جهادی و خدمت‌رسانی همچنان ادامه خواهد داشت.

دیدگاه شما