تازه های سایت

کد مطلب: 47498
25. شهريور 1400 - 8:51
در مراسمی با حضور مسئولان محلی و استانی شهردار جدید نهاوند معارفه و حکم خود را دریافت کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، آئین معارفه مجید یوسفی نوید شهردار جدید نهاوند در دور ششم شورای شهر با حضور مجید درویشی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، فرماندار و اعضای شورای شهر در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

مراد ناصری فرماندار نهاوند در این جلسه گفت: حسین پور شهردار سابق نهاوند عملاً ثابت کرد که پای کار است و در پروژه های بزرگ شهر حضور موثری داشت و از زحمات وی قدردانی می کنیم.

وی اظهار داشت: پروژه های بزرگی در نهاوند بودند که به عنوان مصوبه ی زمین مانده رها شده بودند که حسین پور آنها را پیگیری کردند و برخی از آنها را به سرانجام رساندند که بام نهاوند یکی از این پروژه های بزرگ بود که بیش از ۱۵ سال به عنوان مصوبه ی بر زمین مانده رها شده بود و شهردار سابق را تا حدودی به ثمر رساند.

فرماندار نهاوند افزود: مطالبات قدیمی مردم در دستور کار قرار داده شده و امیدواریم این مطالبات به خوبی به سرانجام برسد.

وی گفت: برای پاسخ دادن به مطالبات مردم در کنار شهرداری و شورای شهر نهاوند خواهیم بود و از هیچ کاری دریغ نخواهیم کرد.

ناصری با تاکید بر استقرار شهردار در شهر نهاوند گفت: شهردار جدید باید کاملاً در شهر نهاوند مستقر باشد و از درد و دل مردم با خبر باشد و در بین شهروندان باشد تا مشکلات را حل کند.

وی در ادامه افزود: مراقب حواشی ها باشید، برخی در تلاشند برای نهاوند حواشی هایی ایجاد کنند باید مراقب باشید وارد این حواشی ها نشوید و اجازه ندهید که این افراد در اطرافتان باشند.

فرماندار نهاوند افزود: در پروژه بام نهاوند یک باهم بودن به تمام معنی را تجربه کردیم و شهردار جدید هم بداند خدمت در نهاوند سعادت می‌خواهد چون مردم بسیار شایسته ای هستند.

وی گفت: در کنار مطالبات مردم که به حق می‌باشند کارهای عمرانی شهری روی زمین مانده زیاد داریم که نیاز به یک انسجام و همراهی همه جانبه را می‌طلبد.

ناصری ادامه داد: مدیریت کردن در شهرداری با تمام ارگان‌ها متفاوت است، کار و راه سخت است و شهردار می‌تواند عامل و محور همکاری باشد.

وی در پایان گفت: شهردار جدید نیز کارنامه موفقی دارد و شهردار از ظرفیت رسانه‌ها غافل نشود، رسانه‌ها بازوان پرتوان مدیریت شهری خواهند بود.

یوسفی نوید شهردار جدید نهاوند نیز در این جلسه گفت: امیدوارم این اعتماد شورا را به اعتماد مردمی تبدیل نمایم.

وی اظهار داشت: از اعتماد شورای اسلامی نهاوند متشکرم، امیدوارم این اعتماد را با خدمت به مردم جبران کنیم و این حق مسلم مردم نهاوند است که حداقل را در امور عمرانی و شهری دارا باشند.

یوسفی نوید گفت: مردم نیازی به حزب و گروه و حرف ندارند، مردم نیازمند عمل ما مسئولین هستند.

وی ادامه داد: همدلی و وفاق باعث تحقق اتفاق‌های بزرگ در شهر خواهد شد و در راه خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

شهردار جدید نهاوند افزود: نیاز به فعال شدن بخش سرمایه گذاری در نهاوند برای اجرای پروژه های بزرگ داریم و یک قطار توسعه تعریف کرده ایم و همه دوستان شهرداری را دعوت میکنم اهل جابجایی در مجموعه نیستم مگر اینکه احساس کنم کم کاری شده است.

وی در پایان گفت: با رسانه ها شفاف در ارتباط خواهم بود و برنامه هایم را اعلام خواهم کرد.

دیدگاه شما