تازه های سایت

کد مطلب: 45793
29. فروردين 1400 - 19:51
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: بسیج جامعه پزشکی بازوی توانمندی در خدمت‌رسانی به مناطق محروم است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری در آیین تکریم و معارفه مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی نهاوند ضمن تقدیر از زحمات آقای مهرداد سلگی اظهار داشت: بسیج جامعه پزشکی بازوی توانمندی در خدمت‌رسانی به مناطق محروم است.

وی افزود: بسیج جامعه پزشکی در طول این چند سال در نهاوند کارنامه درخشانی داشته است و در شرایطی که ویروس کرونا بلای جان مردم شده است، قدم به صحنه گذاشته تا در خدمت‌رسانی به بیماران مشارکت کند و آنچه در توان دارد در مسیر سلامت مردم به‌کار گیرد.

*ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم از خدمات ارزشمند بسیج جامعه پزشکی

جانشین سپاه ناحیه نهاوند نیز در ادامه عنوان کرد: بسیج جامعه پزشکی در راستای رفع مشکلات اقشار مختلف جامعه به ویژه اقشار محروم تشکیل شده است.

سرهنگ میثم رحیمی ‏اظهارداشت: گسترش و اشاعه تفکر دینی، ایثار، شهادت و فرهنگ مقدس و معنوی بسیج در جامعه پزشکی، تلاش در راه گسترش و ارتقاء ‏اخلاق پزشکی و ارائه الگوهای علمی و عملی در جامعه پزشکی از اهداف این سازمان است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه کانون بسیج جامعه نهاوند در کنار دانشگاه علوم پزشکی اقدامات موثری در این حوزه‌ها داشته است.

مسئول سابق کانون بسیج جامعه پزشکی نهاوند نیز با اشاره به فعالیت‌های بسیار گسترده بسیج جامعه پزشکی در طول این دو سال از همکاری سپاه و شبکه بهداشت و درمان تقدیر و تشکر کرد.

مهرداد سلگی افزود: بسیج جامعه پزشکی در این مدت هر هفته در نماز جمعه شهرستان ایستگاه سلامت برپا کرده و ضمن ویزیت رایگان بیماران، داروی رایگان نیز توزیع کرده است.

وی ابراز داشت: همچنین اعزام یک تیم به منزل بیماران که شرایط حضور در بیمارستان را نداشتند از دیگر اقدامات انجام شده است.

مسئول سابق کانون بسیج جامعه پزشکی نهاوند تصریح کرد:کسب رتبه برتر بسیج جامعه پزشکی استان همدان در طول این چند سال و برنامه‌های متعدد در زمینه‌های کمک مومنانه برای نیازمندان و ایجاد نقاهتگاه برای بیماران کرونایی نیز از دیگر فعلیت‌ها بوده است.

در این آئین ضمن تقدیر از زحمات مهرداد سلگی، سیامک دانشور به عنوان مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی نهاوند معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما