تازه های سایت

کد مطلب: 45700
18. فروردين 1400 - 8:42
با توجه به شرایط قرمز کرونایی نهاوند محدودیت های فعالیت اصناف در شهرستان اجرا می شود و واحدهای متخلف مشمول تذکر کتبی و پلمپ می شوند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، شرایط کرونایی در نهاوند چند روزی است که بحرانی و قرمز است و روند ابتلا و بستری ها همچنان افزایشی است.

در این شرایط محدودیت های تردد و فعالیت اصناف در شهرستان در حال اجرا است و با متخلقان طبق قانون برخورد می شود.

حسین حسنی رئیس اتاق اصناف نهاوند از پلمپ چهار واحد صنفی به علت رعایت نکردن تعطیلی واحد صنفی در شرایط قرمز کرونایی نهاوند خبر داد.

وی گفت: هفت واحد صنفی دیگر نیز به علت تخلف از مصوبات ستاد کرونا جریمه شدند و به واحدها تذکر داده شد.

حسنی افزود: برابر مصوبه ستاد کرونای کشور مشاغل گروه های شغلی ۲،۳،۴ در شهرهای قرمز از جمله نهاوند تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشند.

ایجاد مرکز غربالگری و تست کرونا در دو بخش گیان و فیروزان نهاوند

ازدحام در مرکز ۱۶ ساعته منطقه مهدیه نهاوند برای انجام تست و غربالگری کرونا یکی دیگر از معضلات این روزهای شهر قرمز کرونایی نهاوند است.

برای حل این مشکل علی احسان خیشوند رئیس مرکز بهداشت شهرستان نهاوند گفت: به جهت جلوگیری از ازدحام جمعیت در مرکز غربالگری مهدیه نهاوند ساکنین بخش‌های خزل، زرین دشت و گیان به مراکز غربالگری فیروزان و گیان مراجعه نمایند‌.

وی اظهار داشت: با توجه به راه اندازی مرکز غربالگری کووید ۱۹ در شهرهای فیروزان و گیان، جهت تسریع در انجام تست و کاهش ازدحام بیماران در مرکز غربالگری مهدیه شهر نهاوند از تمام بیماران ساکن در روستاهای بخش خزل تقاضا می شود جهت غربالگری و انجام تست کرونا به مرکز غربالگری فیروزان مراجعه کنند.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند گفت: همچنین بیماران ساکن در روستاهای بخش گیان و  بخش زرین دشت به مرکز غربالگری گیان مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما