تازه های سایت

کد مطلب: 44139
13. آذر 1399 - 8:20
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ۱۰ بیمار کرونایی طی شبانه روز گذشته در استان جان باختند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، دکتر محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در شبانه روز گذشته در استان همدان ۱۰ بیمار دیگر کرونایی جان باخت تا شمار فوت شدگان از این ویروس در استان به هزار و ۲۷۳ نفر برسد.

او با بیان اینکه دیروز ۴۲۰ نفر با علائم کرونا ویروس به مراکز درمانی استان مراجعه کرده اند افزود: از این بیماران ۶۰ نفر در بخش عادی، ۱۸ نفر در بخش ICU بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: تاکنون در استان همدان ۹ هزار و ۱۸۹ نفر تست کرونای مثبت داشته اند که حال ۴۶ بیمار کرونایی استان هم اکنون وخیم است.

طاهری اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در شهرستان های استان ۳۰۶ نفر در اسدآباد، ۵۲۷ نفر در بهار، ۵۶۰ نفر در تویسرکان، ۳۴۵ نفر در رزن، ۱۵۱ نفر در درگزین، ۱۶۱ نفر در فامنین، ۵۶۶ نفر در کبودراهنگ، هزار و ۷۲۳ نفر در ملایر، هزار و ۴۶ نفر در نهاوند و ۳ هزار و ۵۶۰ نفر در همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری در بیمارستان‌ها شده اند.

پس از اینکه روز گذشته مورد مثبت جدید در نهاوند گزارش نشد امروز  ۸ مورد جدید در نهاوند ثبت شد تا ضرورت رعایت هرچه بیشتر دستورات بهداشتی مشخص شود

دیدگاه شما